Introductory activities |
Actividades iniciais Avaliaranse as competencias dos estudantes (coñecemento dos trastornos e a súa avaliación). Para iso, planearase unha tarefa en Moodle (cuestionario inicial) que se autocompletará o primeiro día de clase. |
ICT practicals |
Prácticas a través das TIC Para aprender certas habilidades terapéuticas mediante a práctica, os grupos de traballo realizarán unha simulación de intervención logopédica nun sospeitoso paciente con disfonia (Role Playing). Poderase empregar medios TIC (presentación de vídeos, power-point con audios, chat por TEAMS, foro de Moodle, etc.) e participarán todos os membros do grupo con diferentes papeis (paciente, avaliador, programación, intervención). Deste xeito, os estudantes poñerán en práctica os coñecementos teóricos, as habilidades de comunicación e a resolución de problemas en equipo. Esta actividade farase en pequeno grupo (5-6 persoas) e terá lugar practicamente, preferentemente, na franxa horaria das sesións interactivas. No caso de que se poida facer de xeito presencial, os grupos de traballo distribuiranse na franxa horaria. Calquera dúbida que poida xurdir será resolta nas sesións interactivas ou no horario das titoría. Esta actividade computa para a avaliación da materia.
|
Multiple-choice questions |
Proba de elección múltiple Proba obxectiva individual para avaliar os coñecementos e as habilidades adquiridas durante a aprendizaxe da materia. Para iso, haberá tres probas: o Cuestionario 1, ao rematar o módulo de voz (disfonía) e o Cuestionario 2, ao rematar o módulo de voz (disartria, disfemia e disglosia ).
Cuestionario 3, que se realizará na data oficial do exame para avaliar toda a materia.
Estas probas fáranse coa plataforma Moodle.
|
Critical bibliographical |
The student will do a bibliographic review on a topic or a clinical aspect.
This review will be presented in a written report, synthesizing the most relevant found in the literature (introduction) and with at least 5 folios.
It will be accompanied by the bibliographic references used, according to APA standards. Recent (last 5 years), quality, international and national contributions will be assessed, including at least 10 references in English.
This bibliographic recession will serve for the final evaluation of the subject. |