Guía DocenteCurso Facultade de Ciencias da Educación |
Grao en Logopedia |
Asignaturas |
Intervención logopédica nos trastornos da linguaxe |
Avaliación |
Datos Identificativos | 2020/21 | |||||||||||||
Asignatura | Intervención logopédica nos trastornos da linguaxe | Código | 652G04034 | |||||||||||
Titulación |
|
|||||||||||||
Descriptores | Ciclo | Período | Curso | Tipo | Créditos | |||||||||
Grao | 1º cuadrimestre |
Cuarto | Obrigatoria | 6 | ||||||||||
|
Metodoloxías | Competencias / Resultados | Descrición | Cualificación |
Proba de resposta múltiple | A1 A2 A6 A7 A8 A9 A10 A13 A14 A15 A16 A17 A21 A22 A27 A28 | Se farán tres probas de resposta múltiple como avaliación continua. Primeira proba ao rematar o bloque da patoloxía de afasia (15%). Segunda proba ao rematar a patoloxía de Linguaxe infantil (15%). Ambos cuestionarios teñen preguntas con 4 respostas posibles, e sólo unha é correcta.. Cada error se descontará 0.25 puntos. Terceira proba se fará na data oficial de examen para avaliar todos os contenidos teóricos e prácticos impartidos (40%). Este cuestionario teñe preguntas con 4 respostas posibles e cada error tamén desconta 0.25 puntos. |
70 |
Prácticas a través de TIC | A2 A6 A7 A8 A9 A12 A13 A14 A15 A16 A17 A21 A22 A27 A28 B1 B2 B5 B7 B9 B11 B16 B17 B19 C1 C6 C7 C8 | El alumnado se agruparán en grupos de 5-6 estudantes, có fin de facer prácticas de programación e intervención en diversos supuestos clínicos de afasia. Cada grupo de traballo desarrollará o proceso terapéutico dun caso clínico (avaliación-programación e intervención) e o presentará mediante apoyo de vídeo y power point (TEAMS). Se valorará: Capacidad de análisis y síntesis (B7), organizar y planificar bien lo presentado (B9) y capacidad para trabajar en equipo (B24) |
30 |
Observacións avaliación | |||
O profesor tamén valorará a participación e disposición e actitude positiva mostradas durante a realización das actividades teóricas e prácticas. Na primeira oportunidade se avaliará as actividades cos porcentaxes antes descritos e os criterios de avaliación establecidos son: 1) Para aprobar a materia é necesario obter como mínimo 5 puntos ou superior, de los 10 posibles (proba de resposta múltiple e Prácticas a través de TIC).. 2) É condición para sumar o resultado da Práctica a través de TIC haber superado as probas de resposta múltiple, é dicir obter 3.5 puntos ( como mínimo) dos 7 posibles. Na segunda oportunidade o alumnado sólo teñe que facer unha única proba de resposta múltiple que computa o 100% e para aprobar a materia teñe que obter como mínimo 5 puntos dos 10 posibles. |
|