Teaching GuideTerm Faculty of Educational Studies |
Grao en Logopedia |
Subjects |
Speech Physiotherapy |
Assessment |
|
|
Identifying Data | 2020/21 | |||||||||||||
Subject | Speech Physiotherapy | Code | 652G04039 | |||||||||||
Study programme |
|
|||||||||||||
Descriptors | Cycle | Period | Year | Type | Credits | |||||||||
Graduate | 1st four-month period |
Fourth | Optional | 4.5 | ||||||||||
|
Methodologies | Competencies / Results | Description | Qualification |
Collaborative learning | A8 A9 A10 A29 A30 | Realizase avaliación continuada atendendo aos siguientes criterios: - Asistencia e puntualidade - Integración dos coñecementos teóricos - Participación activa nas sesións de discusión e de traballo |
20 |
Objective test | A1 A7 A8 A9 A10 B7 B16 | Evalúanse os coñecemetos teóricos en relación aos contidos formativos impartidos durante as leccions magistrais e fruto das actividades desenvolvidas na aula e fora da mesma | 40 |
Supervised projects | A32 B2 B5 B7 B13 B17 B23 B24 B2 C1 C3 C7 | Avaliarase o traballo presentado polos alumnos, así como a exposición e defensa realizada a final de curso | 30 |
Workbook | A7 A32 B5 | Os alumnos cumplimentarán un cuestionario de moodle por cada unha das lecturas efectuadas. | 10 |
Assessment comments | |||
O resultado da avaliación será o resultado da suma de todas as partes, sendo necesario acadar un 5 para superar a materia. En función dos requerimentos académicos de cada curso, as porcentaxes asignadas a cada parte poderán variar. En ningún caso a avaliación da proba mixta poderá ser inferior ao 40% da calificación, nin a avaliación continuada (prácticas de laboratorio e traballos tutelados) ser superior ao 60% |
|