O obxectivo principal da asignatura é o de aportar os conceptos e as ferramentas básicas para desenvolver avaliacións económicas de tratamentos e tecnoloxías sanitarias. A asignatura introdúcese cun bloque de coñecementos relativos aos fundamentos básicos da economía da saúde como disciplina. A relación entre saúde e economía a través de resultados de saúde, dos determinantes da saúde das poboacións, e dos indicadores económicos —como o PIB ou o Gasto Sanitario— é outro dos contidos deste primeiro bloque. Un segundo bloque de contidos adícase ao estudo dos custes da enfermidade e das metodoloxías máis utilizadas na actualidade para a súa cuantificación e valoración económica. Nun terceiro bloque introdúcense as medidas de resultado dos tratamentos sanitarios, facendo especial fincapé nas medidas de calidade de vida relacionada coa saúde. O programa da materia remata cun bloque de contidos adicado ao estudo dos métodos de avaliación económica maís utilizados para a toma de decisións de financiación, e para o establecemento de prioridades entre alternativas terapéuticas.
Plan de continxencia
1. Modificaciones en los contenidos:
No se realizarán cambios.
2. Metodologías:
*Metodologías docentes que se mantienen.
Se mantienen todas las metodologías descriptas en la guía docente del curso.
*Metodologías docentes que se modifican.
Ninguna
3. Mecanismos de atención personalizada al alumnado:
Teams:
Se mantienen las clases en los horarios establecidos.
También se atienden las tutorías, tanto grupales como individuales, por esta herramienta cada vez que los estudiantes lo soliciten.
Moodle:
Se emplea como apoyo a las clases, tanto teóricas como prácticas, y también para los procesos de evaluación mediante tareas y pruebas.
También se emplea para enviar notificaciones a los estudiantes.
Se emplea habitualmente.
Outlook:
Otro canal permanente de comunicación.
4. Modificaciones en la evaluación:
Se mantienen las mismas que figuran en la guía docente, pero empleando medios virtuales.
*Observaciones de evaluación:
En el caso de problemas de conexión, conectividad telemática o de acceso al ordenador el día de entrega de las pruebas de evaluación, se buscará alternativas con estos/as estudiantes con la posibilidad de realizar esta prueba en distintos horarios o en distintas modalidades
5. Modificaciones de la bibliografía o webgrafía:
No se realizarán cambios.
(*)A Guía docente é o documento onde se visualiza a proposta académica
da UDC. Este documento é público e non se pode modificar, salvo casos excepcionais baixo a revisión do
órgano competente dacordo coa normativa vixente que establece o proceso de elaboración de guías