Socioloxía da Saúde. a Discapacidade e a Dependencia
Datos Identificativos
2020/21
Asignatura (*)
Socioloxía da Saúde. a Discapacidade e a Dependencia
Código
653862221
Titulación
Mestrado Universitario en Asistencia e Investigación Sanitaria (plan 2012)
Descriptores
Ciclo
Período
Curso
Tipo
Créditos
Mestrado Oficial
2º cuadrimestre
Primeiro
Obrigatoria
3
Idioma
Castelán
Modalidade docente
Presencial
Prerrequisitos
Departamento
Socioloxía e Ciencias da Comunicación
Coordinación
Domínguez Rodríguez, Antía
Correo electrónico
a.drodriguez@udc.es
Profesorado
Domínguez Rodríguez, Antía
Correo electrónico
a.drodriguez@udc.es
Web
Descrición xeral
O obxectivo deste curso é dobre: explorar a área da saúde no sentido máis amplo dende a perspectiva das ciencias sociais e discutir cuestións centrais das ciencias sociais á luz dos fenómenos relacionados coa saúde, a discapacidade e a dependencia. Trátase de sistematizar e transmitir os principais resultados empíricos e formulacións teóricas e conceptuais producidos pola socioloxía para examinar a saúde, a discapacidade e a dependencia. A partires dunha proposta plural e aberta as distintas correntes pretende proporcionar coñecemento para entender non só os procesos e fenómenos da saúde, a discapacidade e a dependencia están intrinsecamente implicados na súa xénese, desenvolvemento e consecuencias para a cultura ea sociedade na que as poboacións viven e reprodúcense, se non tamén que tales fenómenos e procesos constitúen e son construídos como realidades socio-culturais.
Plan de continxencia
1. Modificacións nos contidos
- Non haberá modificacións
2. Metodoloxías
*Metodoloxías docentes que se manteñen
- Traballos tutelados
- Sesións maxistrais
- Discusión dirixida
*Metodoloxías docentes que se modifican
- Exposición oral de traballos.
3. Mecanismos de atención personalizada ao alumnado
- Correo electrónico: diariamente, para responder dubidas.
- Equipos: diariamente, para responder dubidas. Haberá unha sesión semanal para avanzar nos contidos teóricos.
- Moodle: diariamente, para entrega de tarefas, consulta de documentos e uso de foros para xestionar os debates.
4. Modificacións na avaliación
- Suprímese a exposición oral de traballos. A parte correspondente de nota engadirase aos traballos supervisados.
*Observacións de avaliación:
- Os alumnos/as que teñan recoñecemento da dedicación a tempo parcial teñen que falar coa profesora ao comezo do curso para acordar realizar un traballo individual que representará o 100% da avaliación.
5. Modificacións da bibliografía ou webgrafía
- Non se fan modificacións, toda a bibliografía obrigatoria estará a disposición do alumnado en formato dixital.
(*)A Guía docente é o documento onde se visualiza a proposta académica
da UDC. Este documento é público e non se pode modificar, salvo casos excepcionais baixo a revisión do
órgano competente dacordo coa normativa vixente que establece o proceso de elaboración de guías