Teaching GuideTerm Faculty of Philology |
Grao en Turismo |
Subjects |
Business Economics |
Assessment |
|
|
Identifying Data | 2020/21 | |||||||||||||
Subject | Business Economics | Code | 662G01010 | |||||||||||
Study programme |
|
|||||||||||||
Descriptors | Cycle | Period | Year | Type | Credits | |||||||||
Graduate | 2nd four-month period |
First | Basic training | 6 | ||||||||||
|
Methodologies | Competencies / Results | Description | Qualification |
Supervised projects | A2 A5 A6 A10 A11 A12 A13 A26 B1 B2 B3 B4 B5 B6 B7 C1 C3 C5 C6 C7 C8 | Valorarase a orixinalidade, o rigor metodolóxico, a profundidade do contido e a utilización de fontes documentais axeitadas. |
20 |
Case study | A2 A5 A6 A10 A11 A12 A13 A26 B1 B2 B3 B4 B5 B6 B7 C1 C4 | En relación co estudo de casos valorarase: A comprensión da situación presentada considerando a diversidade e complexidade dos factores que inciden no ámbito turístico. A profundidade da análise atendendo ao marco teórico traballado na materia. A capacidade de síntese e de adecuación das propostas de acción como resposta á situación presentada. |
20 |
Objective test | A2 A5 A6 A10 A11 A12 A13 A26 B1 B2 B3 B4 C1 C6 | Para aprobar a materia é imprescindible que o alumno alcance un mínimo de 4 puntos sobre 10 no exame final. | 40 |
Oral presentation | A2 A5 A6 A10 A11 A12 A13 A26 B1 B2 B4 C1 C3 | Valorarase a claridade das opinións expostas en relación ás lecturas, a resolución de casos e a exposición dos traballos tutelados realizados ao longo do curso. | 20 |
Assessment comments | |||
Alumnos en grupo presencial: Si a situación vixente permite o desenvolvemento normal das aulas e actividades de forma presencial, o sistema de evaluación e as metodoloxías a empregar serán as descritas máis arriba (escenario 1: 20% estado de casos y participación na aula, 20% exposición oral, 20% traballo tutelado e 40% exame tipo test). Todas estas actividades tenrán lugar na aula física (ou, en el caso de que o centro diseñe un sistema híbrido no que ás veces os estudantes teñan actividades/clase presencial e, outras, online, tamén se empleará este esquema de evaluación sempre que sexa posible celebrar o exame en modo presencial).
Alumnos en grupo online: Si a situación vigente ermite la realización del examen presencial, as metodoloxías a empregar serán as descritas no escenario 1: 20% estudo de casos -con presentación oral do mesmo- , 20% traballo tuteado -tamén con presentación oral- e 60% exame tipo test presencial). En caso contrario, habrá que adaptarse ao seguinte Plan de Continxencia Plan de contingencia: Si non fora posible polas circunstancias, celebrar o exame de modo presencial o sistema de evaluación pasaría a axustarse ao seguinte esquema (Escenario 2): 1. Estudo de casos e participación na aula virtual: 25% |
|