Mestrado Universitario en Estudos Avanzados en Museos, Arquivos e Bibliotecas
Descriptores
Ciclo
Período
Curso
Tipo
Créditos
Mestrado Oficial
2º cuadrimestre
Primeiro
Optativa
3
Idioma
Castelán
Galego
Modalidade docente
Híbrida
Prerrequisitos
Departamento
Ciencias da Computación e Tecnoloxías da Información Computación
Coordinación
Pedreira Souto, Maria de las Nieves
Correo electrónico
nieves.pedreira@udc.es
Profesorado
Pedreira Souto, Maria de las Nieves
Correo electrónico
nieves.pedreira@udc.es
Web
Descrición xeral
Unha das actividades biblioteconómicas máis importantes que se están levando a cabo na actualidade en España é a dixitalización dos fondos bibliográficos que se atopan depositados e xestiónanse en todo tipo de bibliotecas.
Dada a importancia dos proxectos, o esforzo orzamentario e de persoal para levar a cabo a tarefa emprendida e polas repercusións que ha de xerar na difusión do patrimonio e da información bibliográfica, a correcta planificación destes proxectos será fundamental para de optimizar os recursos existentes, lograr a máxima visibilidade da información dixitalizada a través de internet e permitir o intercambio da devandita información e o traballo cooperativo.
A formación de profesionais na área posibilita a dixitalización masiva dos nosos recursos culturais que serán un rico depósito de materiais primarios ao alcance de todos, e que poderán reutilizarse en servizos e produtos de valor engadido en sectores como o turismo, a educación e a investigación. De feito, se se conserva adecuadamente, o material poderá ser reutilizado indefinidamente para novos fins.
Ademais, o traballo de dixitalización achega considerables vantaxes secundarias ás empresas que desenvolven novas tecnoloxías e as que se dedican á creación e xestión de contidos dixitais. Todo iso acabará tendo notables repercusións no conxunto da economía.
Plan de continxencia
1. Modificacións nos contidos
Tal como se plantexa a asignatura, e que todos os materiais teíóricos e de programación estarán dispoñibles no Moodle, non se contemplan modificacións neses contidos.
2. Metodoloxías
*Metodoloxías docentes que se manteñen
Todas. Faráse o cambio da aula á docencia presencial online a través de Teams, de ser necesario.
*Metodoloxías docentes que se modifican
3. Mecanismos de atención personalizada ao alumnado
Os alumnos que queiran realizar titorías poden contactar cos profesores por correo electrónico ou a través do foro da materia en Moodle. AS titorías poderán realizarse por correo ou presenciales por Teams.
4. Modificacións na avaliación
Non se farán modificacións á avaliación, xa que o plantexamento contempla todas as suxestións da reitoría no documento Orientacións para a programación da actividade docente: curso 2020-2021. De ser o caso, a proba escrita, no lugar de ser presencial, será no Moodle.
*Observacións de avaliación:
5. Modificacións da bibliografía ou webgrafía
Os materiais básicos estarán dispoñibles no Moodle, polo que non se propoñen modificacións á bibliografía.
(*)A Guía docente é o documento onde se visualiza a proposta académica
da UDC. Este documento é público e non se pode modificar, salvo casos excepcionais baixo a revisión do
órgano competente dacordo coa normativa vixente que establece o proceso de elaboración de guías