Guía DocenteCurso Facultade de Humanidades e Documentación |
Grao en Información e Documentación |
Asignaturas |
Recuperación e Avaliación de Información Electrónica |
Competencias do título |
|
|
Datos Identificativos | 2020/21 | |||||||||||||
Asignatura | Recuperación e Avaliación de Información Electrónica | Código | 710G02040 | |||||||||||
Titulación |
|
|||||||||||||
Descriptores | Ciclo | Período | Curso | Tipo | Créditos | |||||||||
Grao | 2º cuadrimestre |
Cuarto | Optativa | 6 | ||||||||||
|
Código | Competencias / Resultados do título |
A2 | Coñecemento, comprensión, aplicación e valoración dos principios teóricos e metodolóxicoa, e das técnicas para a planificación, organización e avaliación de sistemas, unidades e servizos de información. |
A3 | Coñecemento, comprensión e aplicación dos principios teóricos e metodolóxicos, e das técnicas para a creación e eutentificación, reunión, selección, organización, representación, preservación, recuperación, acceso, difusión e intercambio, e avaliación da información e dos recursos informáticos. |
A5 | Coñecemento e aplicación das tecnoloxías da información que se emplea nas unidades e servizos de información e nos procesos e transferencia da información. |
B6 | Capacidade de análise e de sintese aplicaa á xestión e organización da información |
B7 | Capacidade da xestión da información relevante |
C1 | Expresarse correctamente tanto de forma oral coma escrita, nas linguas oficicais da comunidade autónoma |
C2 | Utilizar as ferramentas básicas das tecnoloxías da información e da comunicación (TIC) necesarias para o exercicio da súa profesión e para a aprendizaxe ao longo da súa vida. |
C4 | Entender a importancia da cultura emprendedora e coñecer os medios ao alcance das persoas emprendedoras |
C6 | Asumir como profesional e cidadán a importancia do aprendizaxe ao longo da vida |
C8 | Aprender a aprender |
C9 | Resolver problemas de forma efectiva |
C10 | Aplicar un pensamento crítico, lóxico e creativo |
C11 | Traballar de xeito autónomo con iniciativa |
C12 | Traballar de xeito colaborativo |
|