Os estudantes que non teñan exención académica deberán completar os cuestionarios relacionados con todas e cada unha das materias do programa, así como todas as actividades que os profesores programan para as clases, incluída a recensión obrigatoria dun libro que se indica máis abaixo. Estes traballos serán avaliados continuamente e terán un peso na puntuación global do 60%. Será un requisito imprescindible a avaliar a asistencia regular (polo menos o 75% da asistencia acreditada pola folla de sinatura), coa participación e uso activo, ás sesións presenciais e en particular aos posibles seminarios organizados polos coordinadores da materia e da titulación. . Estes alumnos tamén terán que facer un exame oficial, cuxo peso na avaliación global será do 40%. Tanto na primeira oportunidade como na segunda oportunidade, para ser cualificado, o alumno debe ter entregado todos e cada un dos cuestionarios obrigatorios dos temas da materia. Os grados do traballo que os alumnos aprobaron na primeira oportunidade manteranse para a segunda oportunidade e engadiranse ás cualificacións obtidas neste. Na segunda oportunidade non será necesaria a entrega de actividades adicionais na clase. Na segunda oportunidade será obrigatorio tamén a realización dun exame oficial. En todas as cuestións relativas aos estudantes con dispensación académica, esta guía rexerase pola normativa específica establecida en cada momento pola UDC e polas normas ou criterios específicos que a Facultade de Humanidades e Documentación tamén estabeleceu.
NOTA ADICIONAL: ACTIVIDADE OBRIGATORIA QUE
A REALIZAR POR TODOS OS ALUMNOS DE CALQUERA MODALIDADE.
OS ALUMNOS DEBEN
ENTREGAR ANTES DA DATA XERAL DE ENTREGA DE TODO O TRABALLO UN RESUMO DE NO
MENOS DE 10 PÁXINAS DO SEGUINTE LIBRO:
Elena Salcedo: Moda ética para un futuro sostenible.
Barcelona, ??Gustavo Gili Editorial, 2014.
Os estudantes, con
identificación previa mediante nome de usuario e contrasinal da UDC, poden
acceder gratuitamente á lectura en liña deste libro no seguinte enlace:
IN THE CASE OF ERASMUS STUDENTS THAT COULDN´T READ SPANISH, THEY MUST READ AND WRITE A TEN PAGES SUMMARY OF THE FOLLOWING BOOK:
Gwilt, Alison and Timo Rissanen. Shaping Sustainable Fashion: Changing the Way We Make and Use Clothes. London; Washington, DC: Earthscan, 2010.
(A copy will be provided to students.)