Mestrado Universitario en Enxeñaría Naval e Oceánica (plan 2018)
Descriptores
Ciclo
Período
Curso
Tipo
Créditos
Mestrado Oficial
1º cuadrimestre
Segundo
Obrigatoria
6
Idioma
Castelán
Inglés
Modalidade docente
Presencial
Prerrequisitos
Departamento
Enxeñaría Naval e Industrial
Coordinación
Balsa Barros, Saúl
Correo electrónico
saul.balsa.barros
Profesorado
Balsa Barros, Saúl
Correo electrónico
saul.balsa.barros
Web
Descrición xeral
O tema do deseño e optimización de Navais Structures ten como obxectivo proporcionar ao estudante os coñecementos e ferramentas necesarios para poder abordar o deseño completo dun barco ou dispositivo flotante, máis alá do deseño do seu marco principal. Para iso o tema inclúe desde as actividades máis habituais do proceso de deseño da estrutura, ata o uso de ferramentas altamente especializadas no estado da arte do deseño da estrutura dun barco (aplicación do método de elementos finitos). Tamén aborda problemas específicos de deseño estrutural exclusivos de certas xeometrías e funcións especiais, características de certos tipos de buques específicos: slamming, sloshing, ...
Plan de continxencia
1. Contidos
Os contidos da material non serán modificados en caso dunha eventual necesidade de mudar a unha metodoloxía non presencial.
2. Metodoloxías
A metodoloxía docente no caso dunha eventual necesidade de mudar a unha metodoloxía non presencial consistirá en sesións teóricas por medio da aplicación Teams. A necesaria parte práctica da asignatura sería desenrolada por Teams, co fin de poder expor o proceso de traballo na ferramenta de deseño. Posteriormente o alumnado desenrolaría os traballos individulamente, debidamente tutelado por parte do profesorado da materia, a través de sesión colectivas en Teams.
3. Mecanismos de atención personalizada ao alumnado
Tutorías por Teams con horario flexible, puidendo ser no momento que mellor convenga para as partes.
4. Modificacións na avaliación
A avaliación práctica non sufriría modificación, dado que seguiría a ser necesario a entrega do caso práctico resolto, sendo este unha memoria de cálculo, a cal sería enviada por medio de Teams/correo electrónico.
A avaliación teórica sería unha proba síncrona no cal o alumnado recibiría un documento cunha serie de preguntas en base os contidos da asignatura, debendo envíala resolta ó profesorado da materia no tempo estipulado polo mesmo.
5. Modificacións da bibliografía ou webgrafía
Non hay modificacións.
(*)A Guía docente é o documento onde se visualiza a proposta académica
da UDC. Este documento é público e non se pode modificar, salvo casos excepcionais baixo a revisión do
órgano competente dacordo coa normativa vixente que establece o proceso de elaboración de guías