Teaching GuideTerm Higher Polytechnic University College |
Máster Universitario en Deseño, Desenvolvemento e Comercialización de Videoxogos |
Subjects |
3D Modeling and Animation for Video Games I |
Contents |
|
|
Identifying Data | 2020/21 | |||||||||||||
Subject | 3D Modeling and Animation for Video Games I | Code | 730529006 | |||||||||||
Study programme |
|
|||||||||||||
Descriptors | Cycle | Period | Year | Type | Credits | |||||||||
Official Master's Degree | 1st four-month period |
First | Optional | 6 | ||||||||||
|
Topic | Sub-topic |
Pipeline de traballo de modelado para videoxogos | Contextualización do modelado e animación dentro do proceso de creación de un videoxogo. Etapas do proceso de traballo. |
Modelado poligonal e niveis de detalle | Mallas de polígonos. Vértices, aristas, caras, normais Xerarquía de transformacións Topoloxía Suavizado |
Modelado escultórico | Fluxo de traballo basado en escultura dixital Retopoloxía |
Modelos de colisións | Características e obxectivos das mallas de colisión en aplicacións 3D interactivas |
Restitución fotogramétrica | Construcción de modelos a partir de fotografías |
Mapeado UV e texturizado | Tipos de texturas e aplicacións Espacio textura. Coordenadas de textura. Mapeado de texturas 2D |
Mapas de normais e desprazamento | Simulación de xeometría detallada mediante mapas de texturas. Bump, normais e desprazamento. |
|