Teaching GuideTerm Higher Polytechnic University College |
Máster Universitario en Deseño, Desenvolvemento e Comercialización de Videoxogos |
Subjects |
Advanced Video Game Programming |
Assessment |
Identifying Data | 2020/21 | |||||||||||||
Subject | Advanced Video Game Programming | Code | 730529019 | |||||||||||
Study programme |
|
|||||||||||||
Descriptors | Cycle | Period | Year | Type | Credits | |||||||||
Official Master's Degree | 2nd four-month period |
First | Optional | 3 | ||||||||||
|
Methodologies | Competencies / Results | Description | Qualification |
Laboratory practice | A30 B2 B3 B4 B5 B6 B7 B10 B13 C2 C4 C5 C6 C7 C8 | Entrega e defensa de traballos prácticos de laboratorio. Computa ata un máximo de 4 puntos na nota final. A súa realización non é obrigatoria para superar a materia. |
40 |
Supervised projects | A30 B1 B2 B3 B5 B6 B7 B10 B13 C2 C4 C5 C6 | Resolución e participación en traballos tutelados en horario de titorías. Computa un máximo de 2 puntos da nota final. A súa realización non é obrigatoria para superar a materia. | 20 |
Mixed objective/subjective test | A26 A30 B13 C4 | Entrega e defensa dun traballo final que computa un máximo de 4 puntos sobre a nota final. É necesario aprobar esta proba para superar a materia. | 40 |
Assessment comments | |||
En caso de non acadar o mínimo na proba mixta, a nota final será a obtida nesta proba. Os criterios de avaliación da segunda oportunidade serán os mesmos que os da primeira. De acordo |
|