Teaching GuideTerm Higher Polytechnic University College |
Máster Universitario en Deseño, Desenvolvemento e Comercialización de Videoxogos |
Subjects |
Character Modeling I. Geometry |
Assessment |
|
|
Identifying Data | 2020/21 | |||||||||||||
Subject | Character Modeling I. Geometry | Code | 730529035 | |||||||||||
Study programme |
|
|||||||||||||
Descriptors | Cycle | Period | Year | Type | Credits | |||||||||
Official Master's Degree | 2nd four-month period |
Second | Optional | 3 | ||||||||||
|
Methodologies | Competencies / Results | Description | Qualification |
Student portfolio | A37 B2 B5 B8 B11 C2 C5 C8 | Traballo final | 50 |
Workshop | A17 A37 B1 B2 B7 B8 B11 C2 C4 C6 C8 | Exercicios prácticos | 50 |
Assessment comments | |||
A avaliación da materia consistirá nun traballo final ( portfolio, showreel…) e os exercicios prácticos realizados ao longo da materia. Cada proba supón un 50% da nota total. As datas de entrega e a presentación dos traballos prácticos indicaranse previamente en clase e publicaranse en Moodle ao longo do cuadrimestre. Os criterios de avaliación para a segunda oportunidade serán os mesmos. O alumnado que se atope en situación de dispensa académica deberá realizar o entregar do traballo final nas datas establecidas. Recoméndase que os exercicios semanais váianse entregando semanalmente nas datas solicitadas; podendo tamén entregalos todos xuntos o mesmo día da entrega do traballo final. |
|