O alumno coñecerá os distintos tipos e as propiedades dos materiais avanzados, así como a relación entre a estructura do material a distintas escalas e as súas propiedades. Tamén se estudarán distintos métodos de caracterización.
Plan de continxencia
1. Modificacións nos contidos
Non se modifican os contidos
2. Metodoloxías
*Metodoloxías docentes que se manteñen
Actividades iniciais (mediante Teams)
Sesión maxistral (mediante Teams)
Solución de problemas (online)
Traballos tutelados (titorizados vía Teams ou correo electrónico)
Proba mixta (online)
*Metodoloxías docentes que se modifican
Prácticas de laboratorio. Debido a imposibilidade de realizar as prácticas nun escenario de non presencialidade, sustitúese esta metodoloxía pola presentación de casos prácticos nas sesións maxistrais e a lectura e discusión de artigos científicos (análise de fontes documentais).
3. Mecanismos de atención personalizada ao alumnado
- Correo electrónico: Diariamente. De uso para facer consultas, solicitar encontros virtuais para resolver dúbidas e facer o seguimento dos traballos tutelados.
- Microsoft Teams: Titorización personalizada dos estudantes
- Moodle: Utilizarase como repositorio da documentación facilitada ós estudantes.
4. Modificacións na avaliación
Proba mixta 40% -(online)
Traballos tutelados 40% - Presentación dos traballos tutelados (online)
Solucións de problemas 10% (online)
Análise de fontes documentais 10% -Lectura e discusión de artigos de revistas científicas relacionadas coa asinatura. (online)
*Observacións de avaliación: -
5. Modificacións da bibliografía ou webgrafía
Sen modificación.
(*)A Guía docente é o documento onde se visualiza a proposta académica
da UDC. Este documento é público e non se pode modificar, salvo casos excepcionais baixo a revisión do
órgano competente dacordo coa normativa vixente que establece o proceso de elaboración de guías