Esta materia ten como finalidade que o alumnado adquira os coñecementos necesarios para:
.- Coñecer e manexar as fontes de información de interese para a Podoloxía.
.- Desenvolver habilidades de busca e revisión da literatura pertinente a un problema académico/ clínico/de investigación.
Plan de continxencia
CASTELLANO
1. MODIFICACIONES EN LOS CONTENIDOS
No se realizan cambios en los contenidos de la materia
2. METODOLOGÍAS
*Metodologías docentes que se mantiene
Dado que en esta materia no hay clases, este apartado no se verá modificado
*Metodologías docentes que se modifican
Dado que en esta materia no hay clases, este apartado no se verá modificado
3. MECANISMOS DE ATENCIÓN PERSONALIZADA AO ALUMNADO
• Correo electrónico: De uso para hacer consultas e resolver dudas.
• Videoconferencia (Teams): Atención en la franja horaria que tiene asignada la materia en el calendario oficial.
• Moodle: Se empleará como repositorio del material documental y para la entrega de actividades.
4. MODIFICACIONES NA AVALIACIÓN
No se realizan cambios en los contenidos de la materia
*Observacións de avaliación:
• La evaluación se realizará de modo no presencial, mediante la plataforma Moodle y con soporte en directo mediante Teams.
5. Modificaciones da bibliografía ou webgrafía
• Dispondrán de todos los materiales de trabajo da manera digitalizada en Moodle.
GALLEGO
1. MODIFICACIONES NOS CONTENIDOS
Non se realizan cambios nos contenidos da materia
2. METODOLOXÍAS
*Metodoloxías docentes que se manteñen
Dado que nesta materia non hai clases, este apartado non se verá modificado
*Metodoloxías docentes que se modifican
Dado que nesta materia non hai clases, este apartado non se verá modificado
3. MECANISMOS DE ATENCIÓN PERSONALIZADA AO ALUMNADO
• Correo electrónico: De uso para facer consultas e resolver dúbidas.
• Videoconferencia (Teams): Na franxa horaria que ten asignada a materia no calendario da facultade. E• Moodle: Empregarase como repositorio do material documental e para a realización de tareas e actividades para o seguimento da materia.
4. MODIFICACIONES NA AVALIACIÓN
Non se realizan cambios na avaliación da materia
*Observacións de avaliación:
A avaliación realizarase de modo non presencial, mediante a plataforma Moodle e con soporte en directo mediante Teams.
5. Modificaciones da bibliografía ou webgrafía
• Disporán de todos os materiais de traballo da maneira dixitalizada en Moodle.
• Engádense ligazóns web na plataforma Moodle, como bibliografía complementaria a algún contido impartido de xeito non presencial, ao que terá acceso todo o alumnado
(*)A Guía docente é o documento onde se visualiza a proposta académica
da UDC. Este documento é público e non se pode modificar, salvo casos excepcionais baixo a revisión do
órgano competente dacordo coa normativa vixente que establece o proceso de elaboración de guías