Situacións de urxencia relacionadas co estado de saúde: urxencias neurológicas,respiratorias, endocrinolóxicas, shock. Avaliación e valoración. Situacións de urxencia relacionadas con accidentes traumáticos. Traumatismos craniais, toraco-abdominais,espinais, de extremidades. Inmovilización. Situacións de urxencia especiais: axentes físicos, queimaduras, conxelacións, intoxicacións, mordeduras e picaduras.
Plan de continxencia
1. Modificacións nos contidos
non se modifican
2. Metodoloxías
*Metodoloxías docentes que se manteñen
-seminario
-simulación
-lecturas
-sesión maxistral
-proba mixta
*Metodoloxías docentes que se modifican
ningunha
3. Mecanismos de atención personalizada ao alumnado
-correo electronico nos horarios de tutorías
-moodle e teams nos horarios da materia
4. Modificacións na avaliación
non se realizan cambios
*Observacións de avaliación:
ningunha
5. Modificacións da bibliografía ou webgrafía
non se realizan
(*)A Guía docente é o documento onde se visualiza a proposta académica
da UDC. Este documento é público e non se pode modificar, salvo casos excepcionais baixo a revisión do
órgano competente dacordo coa normativa vixente que establece o proceso de elaboración de guías