Mestrado Universitario en Xestión e Dirección Laboral (Plan 2011)
Descriptores
Ciclo
Período
Curso
Tipo
Créditos
Mestrado Oficial
1º cuadrimestre
Primeiro
Obrigatoria
3
Idioma
Castelán
Modalidade docente
Presencial
Prerrequisitos
Departamento
Dereito Público
Coordinación
Lopez Arránz, Maria Asuncion
Correo electrónico
a.larranz@udc.es
Profesorado
Lopez Arránz, Maria Asuncion
Correo electrónico
a.larranz@udc.es
Web
Descrición xeral
Nesta materia analízanse os distintos instrumentos de previsión social complementaria que existen en España, especialmente as melloras voluntarias da Seguridade Social.Profúndase nos problemas competenciais entre as Comunidades Autónomas e o Estado en materia de protección social complementaria. Se se conceptualizan as melloras voluntarias da Seguridade Social para posteriormente propor a negociación colectiva como vía idónea para albergar as dicir melloras.
Plan de continxencia
1. Modificacións nos contidos
– Non se realizarán cambios
2. Metodoloxías
Metodoloxías docentes que se manteñen
– Sesión maxistral(computa na avaliación)
– Estudo de casos(computa na avaliación)
– Presentación oral (computa na avaliación)
– Prueba de resposta múltiple (computa na avaliación)
– Atención personalizada
Metodoloxías docentes que se modifican
No decaen ninguna.
3. Mecanismos de atención personalizada ao alumnado
As ferramentas empregadas (Moodle, Teams, etc.).
– Correo electrónico: Diariamente. De uso pra facer consultas, solicitar encontros virtuais para
resolver dúbidas e facer o seguimento dos traballos tutelados.
– Moodle: Diariamente. Segundo a necesidade do alumando. Dispoñen de “foros temáticos
asociados aos módulos” da materia, para formular as consultas necesarias. Tamén hai “foros
de actividade específica” para desenvolverOS estudo de casos, a través das que se se
pon en práctica o desenvolvemento de contidos teóricos da materia.
– Teams: 1 sesión semanal en gran grupo para o avance dos contidos teóricos e dos testudos de casos na franxa horaria que ten asignada a materia no calendario de aulas da facultade.
De 1 a 2 sesións semanais (ou mais segundo o demande o alumnado) en pequeno grupo (ate
6 persoas), para o seguimento e apoio na realización dos “estudos de casos”. Esta dinámica
permite facer un seguimento normalizado e axustado as necesidades da aprendizaxe do
alumando para desenvolver o traballo da materia.
4. Modificacións na avaliación
metodoloxía (% nopeso da cualificación) e a súa descrición.
Estudo de casos (15%): En relación co Estudo de casos valorarase:
X A profundidade do contido.
X O dominio das aplicacións utilizadas na elaboración das propostas socioeducativas.
X O tratamento dunha linguaxe propia do contexto disciplinar.
X A utilización de fontes documentais complementarias e actuais.
Sesión Maxistral (20%): En relación coa Sesión Maxistral valorarase:
X La presencia activa por teams.
Presentación oral (5%): En relación coa presentación oral:
X A presentación e a claridade da exposición
Proba de Resposata múltiple (60%): En relación coa resposta multiple:
X Permite conocer los conocimientos adquiridos
Observacións de avaliación:
(Para o alumnado con dedicación completa, alumnado a tempo parcial, requisitos para superar a
materia, condicións da avaliación na 2ª oportunidade, etc.)
Mantéñense as mesmas que figuran na guía docente, agás que:
? As referencias ao cómputo da asistencia, que só se realizará respecto das sesión que houbo
presencial ate o momento no que se suspendeu a actividade presencial.
1. SITUACIÓNS:
A) Alumnado con dedicación completa:
Asistencia/participación nas actividades de clase mínima do 80%:
a) Elaboración e presentación dos traballos de pequeno grupo (100%).
B) Alumnado con recoñecemento de dedicación a tempo parcial e dispensa académica de
exención de asistencia, segundo establece a "NORMA QUE REGULA O RÉXIME DE DEDICACIÓN
AO ESTUDO DOS ESTUDANTES DE GRAO NA UDC (Arts. 2.3; 3.b e 4.5) (29/5/212):
Asistencia/participación nas actividades de clase mínima do 80%:
a) Elaboración e presentación dos traballos de pequeno grupo (100%).
2. REQUISITOS PARA SUPERAR A MATERIA:
1. Asistir e participar regularmente nas actividades da clase.
2. Obter unha puntuación do 50% do peso de cada unha das partes obxecto de avaliación
(estudo de casos , proba de resposta múltiple, sesión magistral, presentación oral).
3. Entregar e expoñer os estdos de casos na data que se indique.
4. A oportunidade de xullo estará sometida aos mesmos criterios que a de xuño.
5. Modificacións da bibliografía ou webgrafía
Non se realizarán cambios. Xa dispoñen de todos os materiais de traballo da maneira
dixitalizada en Moodle.
(*)A Guía docente é o documento onde se visualiza a proposta académica
da UDC. Este documento é público e non se pode modificar, salvo casos excepcionais baixo a revisión do
órgano competente dacordo coa normativa vixente que establece o proceso de elaboración de guías