Guía DocenteCurso Escola Universitaria Politécnica |
Máster Universitario en Informática Industrial e Robótica |
![]() |
![]() |
| ![]() ![]() ![]() |
||||||||||||||||||||||
Datos Identificativos | 2020/21 | ||||||||||||||||||||||
Asignatura (*) | Python para Enxeñeiros Avanzado | Código | 770538012 | ||||||||||||||||||||
Titulación |
|
||||||||||||||||||||||
Descriptores | Ciclo | Período | Curso | Tipo | Créditos | ||||||||||||||||||
Mestrado Oficial | 2º cuadrimestre |
Primeiro | Optativa | 3 | |||||||||||||||||||
Idioma |
|
||||||||||||||||||||||
Modalidade docente | Presencial | ||||||||||||||||||||||
Prerrequisitos | |||||||||||||||||||||||
Departamento | Ciencias da Computación e Tecnoloxías da Información Enxeñaría Industrial |
||||||||||||||||||||||
Coordinación |
|
Correo electrónico |
|
||||||||||||||||||||
Profesorado |
|
Correo electrónico |
|
||||||||||||||||||||
Web | |||||||||||||||||||||||
Descrición xeral | O obxectivo desta materia é proporcionar ao alumno os coñecementos necesarios sobre técnicas e ferramentas en Python para que este sexa capaz de resolver, utilizando devandita linguaxe, problemas habituais en enxeñería (cálculo numérico, procesado de sinal, etc.). | ||||||||||||||||||||||
Plan de continxencia | 1. Modificacións nos contidos Non se realizarán cambios. 2. Metodoloxías *Metodoloxías docentes que se manteñen Mantéñense todas as metodoloxías. *Metodoloxías docentes que se modifican Todas as metodoloxías terán que ser adaptadas. Así, a sesión maxistral, as prácticas de laboratorio e a proba mixta realizaranse mediante Teams e / ou Moodle. A presentación dos traballos tutelados realizarase tamén mediante Teams. 3. Mecanismos de atención personalizada ao alumnado Fóra das titorías en despacho, mantéñense os mesmos mecanismos de atención personalizada, a saber: videoconferencia e mensaxería por Teams, Moodle e correo electrónico, por esta orde de preferencia. Adicionalmente, se o profesorado observa que hai dúbidas comúns a un grupo de alumnos, poderanse programar titorías de grupo reducido mediante videoconferencia por Teams. 4. Modificacións na avaliación Non hai cambios na avaliación, máis aló de que será realizada telemáticamente mediante Moodle ou Teams. *Observacións de avaliación: 5. Modificacións da bibliografía ou webgrafía Toda a bibliografía recomendada foi adquirida pola biblioteca do centro en PDF ademais de en papel, polo que podería ser proporcionada aos alumnos. No caso de que iso non fose posible por unha cuestión de dereitos de autor, o profesorado proporcionaría unha substitutoria de libre acceso. | ||||||||||||||||||||||
|
|||||||||||||||||||||||
(*)A Guía docente é o documento onde se visualiza a proposta académica da UDC. Este documento é público e non se pode modificar, salvo casos excepcionais baixo a revisión do órgano competente dacordo coa normativa vixente que establece o proceso de elaboración de guías |
|