A materia aporta aquelas nocións e ferramentas matemáticas que axudan ó alumno a estructurar a súa maneira de pensar e razoar, de modo que sexa capaz de afrontar e resolver con éxito, e de maneira independente, os problemas -novos e distintos- que no desenrolo da súa profesión poida atopar.
O propósito da materia, por tanto, non é únicamente o de dotar ó alumno de ferramentas matemáticas para a resolución de problemas típicos de cálculo. Mais ben, pretende axudar a desarrollar as capacidades necesarias para estructurar o coñecemento dos problemas, e a maneira de acadar, de forma estructurada, unha solución.
Plan de continxencia
1. Modificacións nos contidos
Non se modifican os contidos.
2. Metodoloxías
Mantéñense todas as metodoloxías salvo no referente o seu caracter presencial.
3. Mecanismos de atención personalizada ao alumnado
As tutorías serán por Teams e por correo electrónico.
4. Modificacións na avaliación
Mantéñense os criterios de avaliación. As probas mixtas, de no poder realizarse de forma presencial, faranse por moodle na sua totalidade.
5. Modificacións da bibliografía ou webgrafía
Igual. Indicaránse recursos online adicionáis en cada tema.
(*)A Guía docente é o documento onde se visualiza a proposta académica
da UDC. Este documento é público e non se pode modificar, salvo casos excepcionais baixo a revisión do
órgano competente dacordo coa normativa vixente que establece o proceso de elaboración de guías