Teaching GuideTerm University College of Industrial Design |
Grao en Enxeñaría de Deseño Industrial e Desenvolvemento do Produto |
Subjects |
Marketing |
Methodologies |
|
|
Identifying Data | 2020/21 | |||||||||||||
Subject | Marketing | Code | 771G01032 | |||||||||||
Study programme |
|
|||||||||||||
Descriptors | Cycle | Period | Year | Type | Credits | |||||||||
Graduate | 1st four-month period |
Third | Obligatory | 6 | ||||||||||
|
Methodologies | Description |
Supervised projects | Os alumnos desenvolverán un traballo que será tutelado polo docente e por tanto terá apoio titorial.Formaranse grupos reducidos de alumnos/as, entre 4 e 7 alumnos/as. O traballo ten por obxectivo a aplicación dos conceptos e fundamentos que se explican en clase ao longo da materia. O docente irá tutorizando e realizando o seguimento do grupo de forma gradual de maneira que o grupo poida ir desenvolvendo o traballo paulatinamente a medida que se desenvolve a materia. Desta forma conséguese unha docencia interactiva, práctica e unha participación activa por parte do alumno ao longo do proceso de aprendizaxe. A entrega e/ou presentación do traballo estaría planificada para as dúas últimas semanas do período lectivo aínda que se axustará á organización do grupo que desenvolverá o traballo. Se hai que cambiar ao formato hibrido ou no presencial, non hai que facer a presentación oral e no seu lugar se incrementará con preguntas adicionais a resolver por parte do grupo. As preguntas se faciliarán o dia anterior a la fecha que se proponga para a entrega do traballo. O formato que se mantén tanto para docencia presencial como non presencial é o do poster. |
Multiple-choice questions | Test de resposta múltiple individual: 20 preguntas tipo test. Cada pregunta mal contestada penaliza un terzo do valor da pregunta |
Short answer questions | Preguntas de resposta breve. Trátase de saber aplicar os fundamentos teóricos a casos reais do mercado. Valórase a precisión e claridade da resposta. |
Guest lecture / keynote speech | Explicación en clase dos diferentes temas con apoio de transparencias e medios audiovisuais. Valórase a participación activa do alumno e dos diferentes membros do subgrupo formado |
|