OBXETIVOS PARTE TEÓRICA: Que os alumnos coñezan os usos habituales das TIC no campo de diseño de contenidos, tanto impresos como audiovisuais ou multimedia (periódicos, revistas, CD- ROM, Internet, televisión, vídeo, etc). Capacitar a os alumnos para a interpretación dos diferentes códigos e xéneros informativos, formativos, de entretenimiento e publicitarios, así como as súas diferentes aplicacións, arquitecturas e funcionalidades específicas. Proporcionar os criterios para a creación e dirección de proxectos, así como a remodelación e sistematización de rediseños relacionados con os medios de comunicación.
OBXETIVOS PARTE PRÁCTICA: Capacitación para diseño dun medio de comunicación impreso con versión para a súa distribución dixital (folleto, revista, periódico, etc). Diseño dun proxecto multimedia corporativo, institucional, educativo ou comercial con contido audiovisual específico. Diseño completo dun sitio web para unha organización, institución ou departamento empresarial específico.
Plan de continxencia
1. Contidos teóricos que se modifican: suprímese o Tema 4.b. Iluminación.
2. Metodoloxías
*Metodoloxías docentes que se manteñen: Comunicación de calquera aspecto da asignatura vía Moodle.
*Metodoloxías docentes que se modifican: clases maxistraies teóricas vía telemática (Teams ou similar). Clases prácticas presenciais realizaranse vía telemática (Teams ou similar).
3. Mecanismos de atención personalizada ao alumnado: correo electrónico, Moodle e Teams.
4. Modificacións na evaluación: Non se fará a presentación oral final do traballo.
*Observaciones de evaluación: no caso de non poderse facer o exame vía presencial ou telemática, valorarase soamente a parte práctica, sendo esta o 100% da nota final.
5. Modificacións da bibliografía ou webgrafía: ningunha. Os apuntes colgaranse no Moodle tal e como se fixo sempre na asignatura.
(*)A Guía docente é o documento onde se visualiza a proposta académica
da UDC. Este documento é público e non se pode modificar, salvo casos excepcionais baixo a revisión do
órgano competente dacordo coa normativa vixente que establece o proceso de elaboración de guías