Tipo A
|
Código |
Competencias / Resultados do título - Específicas |
|
A1 |
Coñecer e aplicar os métodos e as técnicas de análise lingüística e literaria. |
|
A2 |
Saber analizar e comentar textos e discursos literarios e non literarios utilizando apropiadamente as técnicas de análise textual. |
|
A3 |
Coñecer as correntes teóricas da lingüística e da ciencia literaria. |
|
A4 |
Ter un dominio instrumental avanzado oral e escrito da lingua galega. |
|
A5 |
Ter un dominio instrumental avanzado oral e escrito da lingua española. |
|
A6 |
Ter un dominio instrumental avanzado oral e escrito da lingua inglesa. |
|
A7 |
Coñecer as literaturas en lingua galega, española e inglesa. |
|
A8 |
Ter dominio instrumental oral e escrito dunha segunda lingua estranxeira. |
|
A9 |
Elaborar textos orais e escritos de diferente tipo en lingua galega, española e inglesa. |
|
A10 |
Ter capacidade para avaliar criticamente o estilo dun texto e para formular propostas alternativas e correccións. |
|
A11 |
Ter capacidade para avaliar, analizar e sintetizar criticamente información especializada. |
|
A12 |
Coñecer os principios teóricos básicos da tradución directa e inversa e ser capaz de poñelos en práctica. |
|
A13 |
Coñecer a lingua, a literatura e a cultura latina. |
|
A14 |
Ser capaz para identificar problemas e temas de investigación no ámbito dos estudos lingüísticos e literarios e interrelacionar os distintos aspectos destes estudos. |
|
A15 |
Ser capaz de aplicar os coñecementos lingüísticos e literarios á práctica. |
|
A16 |
Coñecer a crítica textual e a edición de textos. |
|
A17 |
Ter un coñecemento avanzado da literatura galega. |
|
A18 |
Ter un coñecemento avanzado da literatura portuguesa. |
|
A19 |
Coñecer a historia e a cultura das comunidades galegofalantes. |
|
A20 |
Coñecer a historia e a cultura das comunidades lusófonas. |
|
A21 |
Dominar a gramática da lingua galega. |
|
A22 |
Dominar a gramática da lingua portuguesa. |
|
A23 |
Coñecer a situación sociolingüística da lingua galega. |
|
A24 |
Dominar os modelos e técnicas da planificación lingüística. |
|
A25 |
Coñecer a variación lingüística da lingua galega. |
|
A26 |
Coñecer a variación lingüística da lingua portuguesa. |
|
A27 |
Coñecer a evolución histórica externa e interna da lingua galega. |
|
A28 |
Coñecer a evolución histórica externa e interna da lingua portuguesa. |
|
A29 |
Ter coñecementos de terminoloxía e neoloxía. |
Tipo B
|
Código |
Competencias / Resultados do título - Básicas / Xerais |
|
B1 |
Utilizar os recursos bibliográficos, as bases de datos e as ferramentas de busca de información. |
|
B2 |
Manexar ferramentas, programas e aplicacións informáticas específicas. |
|
B3 |
Adquirir capacidade de autoformación. |
|
B4 |
Ser capaz de comunicarse de maneira efectiva en calquera contorno. |
|
B5 |
Relacionar os coñecementos cos doutras áreas e disciplinas. |
|
B6 |
Ter capacidade de organizar o traballo, planificar e xestionar o tempo e resolver problemas de forma efectiva. |
|
B7 |
Ter capacidade de análise e síntese, de valorar criticamente o coñecemento e de exercer o pensamento crítico. |
|
B8 |
Apreciar a diversidade. |
|
B9 |
Valorar a importancia que ten a investigación, a innovación e o desenvolvemento tecnolóxico no avance socioeconómico e cultural da sociedade. |
|
B10 |
Comportarse con ética e responsabilidade social como cidadán/á e profesional. |
Tipo C
|
Código |
Competencias / Resultados do título - Transversais / Nucleares |
|
C1 |
Expresarse correctamente, tanto de forma oral coma escrita, nas linguas oficiais da comunidade autónoma. |
|
C2 |
Dominar a expresión e a comprensión de forma oral e escrita dun idioma estranxeiro. |
|
C3 |
Utilizar as ferramentas básicas das tecnoloxías da información e as comunicacións (TIC) necesarias para o exercicio da súa profesión e para a aprendizaxe ao longo da súa vida. |
|
C4 |
Desenvolverse para o exercicio dunha cidadanía aberta, culta, crítica, comprometida, democrática e solidaria, capaz de analizar a realidade, diagnosticar problemas, formular e implantar solucións baseadas no coñecemento e orientadas ao ben común. |
|
C5 |
Entender a importancia da cultura emprendedora e coñecer os medios ao alcance das persoas emprendedoras. |
|
C6 |
Valorar criticamente o coñecemento, a tecnoloxía e a información dispoñible para resolver os problemas cos que deben enfrontarse. |
|
C7 |
Asumir como profesional e cidadán a importancia da aprendizaxe ao longo da vida. |
|
C8 |
Valorar a importancia que ten a investigación, a innovación e o desenvolvemento tecnolóxico no avance socioeconómico e cultural da sociedade. |