TipoA
|
Código |
|
|
Profesionalizador |
|
AP1 |
Os estudiantes saberán aplicar os modelos, técnicas e instrumentos de avaliación empregados na avaliación da linguaxe oral.. |
|
AP2 |
Os estudiantes poderán levar a cabo a avaliación de trastornos específicos da linguaxe oral, tales como as disartrias, alteracións da linguaxe no envellecemento e trastornos dexenerativos, as alteracións da linguaxe en enfermedades mentais, trastornos do espectro autista, etc. |
|
AP3 |
Os alumnos/as saberán realizar a avaliación das dificultades de lectura e de trastornos específicos da linguaxe escrita. |
|
AP4 |
Os estudiantes coñecerán as características diferenciales da intervención na linguaxe e na comunicación nos ámbitos familiar, escolar, clínico e asistencial. |
|
AP5 |
Os alumnos/as saberán realizar unha intervención nos trastornos específicos da linguaxe oral, tales como as disartrias, alteracións da linguaxe no envellecemento e trastornos dexenerativos, as alteracións da linguaxe en enfermedades mentais, trastornos do espectro autista, etc. |
|
AP6 |
Saberán realizar unha intervención nas dificultades de lectura e dos trastornos específicos da linguaxe escrita. |
|
AP7 |
Os estudiantes adquirirán un coñecemento práctico da avaluación na área da linguaxe e da comunicación. |
|
AP8 |
Os estudiantes adquirirán un coñecemento práctico en intervención na área da linguaxe e comunicación. |
|
AP9 |
Os estudiantes serán capaces de analizar críticamente as publicacións científicas. |
|
AP10 |
Os alumnos serán capaces de elaborar un informe científico que implique definir un problema de investigación, as hipótesis e variables asociadas, así como definir o deseño, a mostra e o seu modo de selección, as ferramentas de recollida de datos e a súa consecuente análise e discusión. |
|
AP11 |
|
|
AP12 |
|
|
AP13 |
|
|
AP14 |
|
|
AP15 |
|
|
AP16 |
|
|
AP17 |
|
|
AP18 |
|
|
AP19 |
|
|
AP20 |
|
|
AP21 |
|
|
AP22 |
|
|
AP23 |
|
|
AP24 |
|
TipoB
|
Código |
|
|
Profesionalizador |
|
BP1 |
Os alumnos/as saberán acceder, seleccionar e xestionar as fontes de información relevantes para a práctica profesional. |
|
BP2 |
Serán capaces de comportarse con ética e responsabilidade social como ciudadáns e como profesionais. |
|
BP3 |
Os estudiantes poderán comunicarse de maneira efectiva nun entorno de traballo. |
|
BP4 |
Os estudiantes serán capaces de tomar decisións con autonomía e responsabilidade. |
TipoC
|
Código |
|
|
Profesionalizador |
|
CP1 |
Poseer y comprender conocimientos que aporten una base u oportunidad de ser originales en el desarrollo y/o aplicación de ideas, a menudo en un contexto de investigación |
|
CP2 |
Que los estudiantes sepan aplicar los conocimientos adquiridos y su capacidad de resolución de problemas en entornos nuevos o poco conocidos dentro de contextos más amplios (o multidisciplinares) relacionados con su área de estudio |
|
CP3 |
Que los estudiantes sean capaces de integrar conocimientos y enfrentarse a la complejidad de formular juicios a partir deuna información que, siendo incompleta o limitada, incluya reflexiones sobre las responsabilidades sociales y éticas vinculadas a la aplicación de sus conocimientos y juicios |
|
CP4 |
Que los estudiantes sepan comunicar sus conclusiones y los conocimientos y razones últimas que las sustentan a públicos especializados y no especializados de un modo claro y sin ambigüedades |
|
CP5 |
Que los estudiantes posean las habilidades de aprendizaje que les permitan continuar estudiando de un modo que habrá de ser en gran medida autodirigido o autónomo. |
|
CP6 |
Os alumnos/as saberán utilizar as ferramentas básicas das tecnoloxías da información e as comunicacións (TIC) necesarias para o exercicio da sua profesión e para o aprendizaxe ó longo da súa vida. |
|
CP7 |
Os alumnos/as entenderán a importancia da cultura emprendedora e coñecerán os medios ó alcance das persoas emprendedoras. |
|
CP8 |
Os estudiantes valorarán a importancia que ten a investigación, a innovación e o desenvolvemento tecnolóxico no avance socioeconómico e cultural da sociedade. |