http://www.imaes.eu/
Debate e análise do xénero literario enfocado ás expectativas dos lectores e á naturalización de textos desconocidos.
Plan de continxencia
1. Modificacións nos contidos
Sen cambios
2. Metodoloxías
*Metodoloxías docentes que se manteñen
Todas
*Metodoloxías docentes que se modifican
A presentación oral do traballo sería en Teams. De ter problemas con Teams se grabaría y mandaría en video a través de Moodle. Todas as clases via Moodle ou Teams no horario de clase oficial. Os comentarios de texto a través de Moodle.
3. Mecanismos de atención personalizada ao alumnado
Correo eléctronico, Moodle e Teams.
4. Modificacións na avaliación
Ninguna
*Observacións de avaliación:
Os alumnos con dispensa ou dedicación a tempo parcial terán o mesmo traballo tutelado que os demais. Os comentarios de texto feitos durante o curso serán reemplazados por uno nun día de mutuo acordo. A presentación oral é opcional e poderá facerse en un horario distinto sempre antes do fin do curso.
5. Modificacións da bibliografía ou webgrafía
Ninguna
(*)A Guía docente é o documento onde se visualiza a proposta académica
da UDC. Este documento é público e non se pode modificar, salvo casos excepcionais baixo a revisión do
órgano competente dacordo coa normativa vixente que establece o proceso de elaboración de guías