O obxectivo deste curso é presentar e analizar algúns modelos que estudan a cooperación en problemas de optimización nos que interaccionan varios axentes.
Plan de continxencia
1. Modificacións nos contidos
Non haberá modificacións nos contidos.
2. Metodoloxías
*Metodoloxías docentes que se manteñen
Mantéñense todas as metodoloxías docentes (sesión maxistral, solución de problemas, traballos tutelados, proba oral e atención personalizada).
*Metodoloxías docentes que se modifican
Non haberá ningunha modificación.
3. Mecanismos de atención personalizada ao alumnado
- Correo electrónico: Usarase diariamente para consultas e solicitar encontros virtuais para resolver dúbidas.
- Teams: Faranse 2 sesións semanais para tutorías ou clases virtuais.
- Páxina web do máster: Usarase 2 veces á semana, aproximadamente, para proporcionar ao alumnado o material.
4. Modificacións na avaliación
Non haberá modificacións na avaliación.
*Observacións de avaliación:
5. Modificacións da bibliografía ou webgrafía
Non haberá modificacións.
(*)A Guía docente é o documento onde se visualiza a proposta académica
da UDC. Este documento é público e non se pode modificar, salvo casos excepcionais baixo a revisión do
órgano competente dacordo coa normativa vixente que establece o proceso de elaboración de guías