Tradicionalmente, os documentais, bibliotecarios ou avogados utilizaron sistemas de recuperación de información para buscar rexistros. Hoxe en día a situación cambiou radicalmente, centos de millóns de persoas usan diariamente sistemas de recuperación de información: buscan na web, buscan na caixa de correo, buscan no ordenador ou reciben recomendacións para o consumo de contido. A recuperación de información converteuse na área dominante no acceso á información, superando as bases de datos tradicionais. Os sistemas de recuperación de información son capaces de resolver as necesidades do usuario en canto a textos non estruturados sen necesidade de que o usuario teña que facer explícita a súa consulta dun xeito estándar. Esta materia explorará os conceptos teóricos que soportan o acceso á información e os sistemas de recuperación, así como o software e as ferramentas para construír sistemas avanzados de busca e filtrado.
Plan de continxencia
1. Modificacións nos contidos Sin modificacións. 2. Metodoloxías *Metodoloxías docentes que se manteñen Todas *Metodoloxías docentes que se modifican Ninguna 3. Mecanismos de atención personalizada ao alumnado Mail, teams e moodle. 4. Modificacións na avaliación Ningunha *Observacións de avaliación: Esta asignatura está planeada como híbrida xa que a proba final realizarase de forma presencial si a situación o permite. 5. Modificacións da bibliografía ou webgrafía Sin modificacións
(*)A Guía docente é o documento onde se visualiza a proposta académica
da UDC. Este documento é público e non se pode modificar, salvo casos excepcionais baixo a revisión do
órgano competente dacordo coa normativa vixente que establece o proceso de elaboración de guías