O obxectivo xeral desta materia é iniciar aos estudantes no uso da estatística na fase de análise dos datos na investigación social, o que require coñecer as distintas ferramentas de análise e seleccionar as máis convenientes, dependendo do nivel de medición das variables, así como a comprensión e explicación dos resultados obtidos.
Plan de continxencia
1. Modificacións nos contidos
Non se realizarán cambios
2. Metodoloxías
*Metodoloxías docentes que se manteñen
Actividades iniciais, se realizarían a través de TEAMS
Sesión maxistral, se realizararía a través de TEAMS
Probas obxectivas, se realizarían a través da aula virtual e TEAMS
Prácticas de laboratorio, se realizarían a través do TEAMS
Proba
*Metodoloxías docentes que se modifican
3. Mecanismos de atención personalizada ao alumnado
- Correo electrónico: diariamente poderán facer uso do correo electrónico para a resolucion de dúbidas oy concertar encontros virtuais
-Moodle: diariamente o alumnado disporá de foros temáticos asociados aos contidos da materia e poderá acceder a través da aula virtual aos contidos da materia.
-Teams: as sesións maxistrais e as prácticas de laboratorio e probas obxectivas realizaránse a través do TEAMS
4. Modificacións na avaliación
Non se modifican
*Observacións de avaliación:
5. Modificacións da bibliografía ou webgrafía
Engádense a bibliografía recomendada os manuais:
“Estadística Aplicada” de Julián de la Horra Navarro, disponible como recurso electrónico na Biblioteca da Universidade da Coruña
“Metodología de la investigación social cuantitativa”, de Pedro López Roldán y Sandra Fachelli, disponible como recurso electrónico de acceso abierto.
(*)A Guía docente é o documento onde se visualiza a proposta académica
da UDC. Este documento é público e non se pode modificar, salvo casos excepcionais baixo a revisión do
órgano competente dacordo coa normativa vixente que establece o proceso de elaboración de guías