Introdución á ciencia política e da administración
Código
615G01106
Titulación
Grao en Socioloxia
Descriptores
Ciclo
Período
Curso
Tipo
Créditos
Grao
2º cuadrimestre
Primeiro
Formación básica
6
Idioma
Castelán
Modalidade docente
Presencial
Prerrequisitos
Departamento
Socioloxía e Ciencias da Comunicación
Coordinación
Roman Masedo, Laura
Correo electrónico
laura.roman@udc.es
Profesorado
Roman Masedo, Laura
Correo electrónico
laura.roman@udc.es
Web
Descrición xeral
Trátase dunha materia de carácter eminentemente introductorio cuxo obxectivo xeneral é ofrecer ao estudante unha visión o máis ampla posible desta disciplina, sen deixar de abordar os temas de maneira que se procure un coñecemento notable dos mesmos. Xunto a este obxectivo xeral, o ensino desta materia, no marco dos temas que lle son propios, exponse cubrir outro tres obxectivos clave que son os seguintes: 1) que o estudante coñeza a herdanza intelectual e as ferramentas conceptuais de que dispón a Ciencia Política como disciplina científica; 2) que o estudante coñeza os resultados das principais liñas de investigación que se desenvolveron, así como os enfoques cos que abordar o estudo dos procesos, os actores e as institucións políticas; e 3) que o estudante reforce as súas habilidades respecto da sistematización de ideas, a presentación das mesmas, a orde do seu discurso, a posta en común dos seus coñecementos, e que sexa capaz de alcanzar estes obxectivos tanto no seu traballo individual como en equipo.
Plan de continxencia
1. Modificacións nos contidos
- Non se realizarán cambios, excepto a posibilidade de reducir o contido da materia ao mínimo imprescindible á materia obxecto de exame.
2. Metodoloxías
*Metodoloxías docentes que se manteñen (sempre que sexa posible, en función das dispoñibilidades técnicas):
- Proba obxectiva
- Traballos tutelados
- Sesión maxistral
*Metodoloxías docentes que se modifican
- Non se realizarán cambios
3. Mecanismos de atención personalizada ao alumnado
- Correo electrónico a demanda do alumnado.
- Moodle: sempre que sexa necesario realizaranse comunicacións colectivas con instrucións para o seguimento do curso ou a incorporación de materiais de apoio ao estudo.
- Teams: sempre que sexa posible, en función das dispoñibilidades técnicas, poderían realizarse sesións en Teams na franxa horaria correspondente á materia, tanto para as sesións maxistrais como para as interactivas.
4. Modificacións na avaliación (só no caso de que as clases presenciais non poidan comezar en absoluto):
- Proba obxectiva = 40%
- Traballos tutelados = 60%
*Observacións de avaliación:
- As mesmas que no caso da presencialidade para o alumnado a tempo parcial.
- Para os estudantes a tempo completo: 1º) no caso de suspensión da actividade presencial manteranse a porcentaxe asignada a asistencia (20% que se restaría da porcentaxe asignada ao traballo tutelado) para as sesións presenciais que puidesen celebrarse, sempre que éstas alcanzasen polo menos un 50%; 2º) en todos os casos para superar a materia é necesario alcanzar polo menos 5 puntos nos items avaliables, 2 dos cales han de obterse no exame.
5. Modificacións da bibliografía ou webgrafía
- Non se contemplan
(*)A Guía docente é o documento onde se visualiza a proposta académica
da UDC. Este documento é público e non se pode modificar, salvo casos excepcionais baixo a revisión do
órgano competente dacordo coa normativa vixente que establece o proceso de elaboración de guías