Guía DocenteCurso Facultade de Ciencias da Comunicación |
Máster Universitario en Produción Xornalística e Audiovisual |
Asignaturas |
Dirección de Produción Audiovisual |
Contidos |
Datos Identificativos | 2021/22 | |||||||||||||
Asignatura | Dirección de Produción Audiovisual | Código | 616531020 | |||||||||||
Titulación |
|
|||||||||||||
Descriptores | Ciclo | Período | Curso | Tipo | Créditos | |||||||||
Mestrado Oficial | 2º cuadrimestre |
Primeiro | Optativa | 3 | ||||||||||
|
Temas | Subtemas |
- Produción cinema I. |
1. Introdución 1.1 Como financiariades unha película de 500 k€? E 3 M€? 1.1.1. Viabilidade, segundo plan de financiamento e non orzamento 1.1.2. Modelos de financiamento en España. Distintos modelos que converxen. 1.2 Que é un produtor independente? Estados Unidos / España 2. Financiamento público 2.1. Límites intensidade axuda pública 2.2. Rexional (Galicia – Agadic) 2.3. Nacional ( ICAA) 2.4. Internacional– Ibermedia, Eurimages e outros 3. TV, dereitos de emisión e explotación 4. Financiamento privado 5. Plan de financiamento: 5.1. Estrutura dun plan financiamento 5.2. Probabilidade e necesidade de alternativas 5.3. Plan de financiamento– España 5.4. Plan de financiamento– Coprodución Internacional |
- Produción cinema II. | 1. Formatos de gravación. 1.1. Preprodución. 1.2. Gravación. 1.3. Postproducción e entrega á cadea. 2. Conceptos xerais para a elaboración dun orzamento: 2.1. Tempo – Calendario pre- grab-post. 2.2. Partidas. Conceptos. Porcentaxes. 2.3. Onde se vai o diñeiro nunha serie de tv? 2.4. Custo. 2.5. Diversos formatos de orzamento en función do proxecto. 3. Exemplos en excell. |
- Produción cinema III. | 1. Análise das decisións estilísticas, existenciais e económicas dun produtor á longo da súa carreira. 2. Desenvolvemento e análise de plans de financiamento. |
-Produción en televisión. | 1. O traballo do produtor. 2. El éxito e o fracaso: exemplos. 3. Da idea á realidade. 4. A produción de documentais |
-Produción multipantalla. | 1. Modelos de Distribución: 1.1.Puntos de venda. 1.2.Plataformas Online. 1.4. Streaming. 1.5. Advergaming. 1.6. Free2Play. 1.7. Early Access. 1.7.Xogos episódicos. 1.8. Competicións online de videoxogos. |
-Produción videoxogos. | 1. Os videoxogos como xeradores de contido audiovisual: - O fenómeno dos espectadores de videoxogos. - Plataformas de distribución: o caso de Twitch. tv. - Modelos de xeración de ingresos a través dos contidos. 2. eSports: -Que son os eSports. -A industria dos eSports: cifras e datos a nivel mundial. -Panorama nacional. -Os eSports como xeradores de audiencias e contidos 3. Contidos Audiovisuais en eSports: -Os formatos audiovisuais nos deportes electrónicos. -Canles e distribución dixital. -Xeración e “ drive” de audiencias. |
|