Guía DocenteCurso Facultade de Ciencias da Comunicación |
Grao en Creación Dixital, Animación e Videoxogos |
Asignaturas |
Animación 1 |
Contidos |
|
|
Datos Identificativos | 2021/22 | |||||||||||||
Asignatura | Animación 1 | Código | 616G02018 | |||||||||||
Titulación |
|
|||||||||||||
Descriptores | Ciclo | Período | Curso | Tipo | Créditos | |||||||||
Grao | 2º cuadrimestre |
Primeiro | Obrigatoria | 6 | ||||||||||
|
Temas | Subtemas |
Principios da animación | - Estudo e análise dos 12 principios clásicos da animación. - Adaptación dos principios clásicos e principios adicionais aplicados á animación 3D. |
Conceptos básicos de animación. | - Elementos e características animables dun modelo tridimensional. - Transformacións. Fotogramas crave. Curvas de animación. - Animación mediante keyframes. Timing & spacing. - Animación mediante traxectorias. Seguimento de obxectos. - Uso de deformadores non lineais para animación (squash, twist, bend) |
Cinemática directa | - Xerarquías e grupos. - Controis e restricións básicas ( point, orient, parent). - Animación utilizando xerarquías. |
Cinemática inversa | - Conceptos básicos: joints, IK Handle, pole vector. - Tipos e cálculo de solucións para cinemática inversa. - Animación utilizando cinemática inversa. |
Introdución ao rigging | - Creación dun proxy. - Cadeas de joints. - Creación de tipos de controis segundo a súa función. - Restricións: pole vector, aim, scale. - IK- FK switch. |
|