Guía DocenteCurso Facultade de Ciencias do Deporte e a Educación Física |
Grao en Ciencias da Actividade Física e do Deporte |
Asignaturas |
Pedagoxía da actividade física e do deporte |
Avaliación |
|
|
Datos Identificativos | 2021/22 | |||||||||||||
Asignatura | Pedagoxía da actividade física e do deporte | Código | 620G01001 | |||||||||||
Titulación |
|
|||||||||||||
Descriptores | Ciclo | Período | Curso | Tipo | Créditos | |||||||||
Grao | 1º cuadrimestre |
Primeiro | Formación básica | 6 | ||||||||||
|
Metodoloxías | Competencias | Descrición | Cualificación | |||||||||||||
Aprendizaxe colaborativa | A7 A8 A9 B4 B7 C1 C3 C7 | As actividades evaluables, na sua maior parte son fruto dunha aprendizaxe colaborativo entre o alumnado. | 40 | |||||||||||||
Proba de ensaio | A4 A6 A7 A8 A9 A10 A11 A13 B7 B14 B15 B17 C1 C3 | - Realizaranse tres probas, para a avaliación continua. E de non superar algunha pódese ir a unha proba final. 1ª proba.- Temas 1, 2 e 3 (3 puntos) 2ª proba.- Temasw 4 e 5 (2 puntos) Realziación individual dunha unidad didáctica (1 punto) - Realizarase só unha proba final aqueles/as estudantes que non optan á avaliación continua. |
60 | |||||||||||||
Observacións avaliación | ||||||||||||||||
*** O alumnado que cursase a materia en cursos anteriores, deberá dirixirse ao profesorado durante os primeiros 15 días do curso para valorar, en cada caso, o recoñecemento ou non da avaliación continua e por tanto a exención de asistencia e de realización das actividades contempladas nesta guía. ** O alumnado con matrícula a tempo parcial, deberá falar co profesorado para acordar os criterios de avaliación para cada unha das oportunidades. Se o estudante ten posibilidade de manter unha asistencia periódica dun mínimo do 50% poderá acollerse á avaliación continua entregando sempre en prazo as actividades evaluativas, realizando a UD e elaborando o portafolio. * Os/as que non se atopen nesa situación especial, poderán elixir entre un sistema de avaliación formativa de carácter continua (auto, co e heteroevaluación) ou de avaliación final (heteroevaluación).
1. AVALIACIÓN FORMATIVA (CONTINUA) Optar por este sistema de avaliación implica a asistencia polo menos ao 70% das clases presenciais; a elaboración do portafolio; a entrega de todas as actividades evaluativas e non evaluativas (en tempo e forma), a elaboración individual da unidade didáctica e as probas de ensaio programadas. En cada unha delas deberá obter, polo menos, o 50% da cualificación. a. Portafolio. Non ten valor numérico, pero a súa entrega será requisito imprescindible para optase a avaliación formativa (continua). A realización do portafolio terá un seguimento por parte do profesorado ao finalizar cada mes, solicitarase aleatoriamente presentar o portafolio a un grupo de alumnas/vos. Previo á realización da primeira proba de ensaio e da final, cada estudante presentará as rúbricas/listas de control de auto e coevaluación (de cada tema). A non entrega destes documentos significará a perdida da avaliación formativa (continua). b. Actividades evaluativas. Realizadas no horario de clase programado (poderá utilizarse a clase da tutoría grupal) ou en horarios non presenciais. Poderán ser corrixidas no horario da tutoría grupal ou en horario de clase. Realizaranse 2 actividades en cada tema cun valor total de 4 puntos. A non entrega de TODAS as actividades evaluativas ou non alcanzar a metade da puntuación no sumatorio das actividades na primeira oportunidade implicará a perdida da avaliación continua. Se algún estudante non pode asistir a clase no momento da elaboración ou a entrega, deberá enviala por correo ou entregala con anterioridade. c. Proposta inicial/organizada dunha unidade didáctica . Realizarase na aula de forma individual ao finalizar o tema 4 e terá un valor de 1 punto. A non realización implicará a perdida da avaliación continua, senón non se supera o 0,5 hai que repetila, en data e hora que establecerá o profesorado da materia. d. Probas de ensaio Realizaranse dúas probas A primeira corresponderase cos temas 1, 2 e 3 e terá un valor de 3 puntos A segunda co 4 e 5, cun valor de 2 puntos Cada proba esixirá unha cualificación do 50% para ser superada. As preguntas presentaranse en castelán, poderase realizar en calquera dos dous idiomas oficiais da Universidade da Coruña. O que desexe as preguntas en galego deberá solicitalo ao profesorado, polo menos cunha semana de antelación á data de realización. Aquelas/vos que non alcancen a nota mínima nestas dúas probas, deberán presentarse ao exame final (convocatoria oficial de exames). Para as oportunidades de xaneiro/xullo, se se supera a primeira proba, presentarase á segunda só cos temas 4 e 5 e se supera a segunda, á primeira cos temas 1, 2 e 3. As preguntas da proba son de desenvolvemento, de aplicación do contido e especialmente de relación. e. Atención personalizada Toda a materia está estruturada en base a unha necesidade de comprensión, polo que aínda que esta metodoloxía non ten peso directo na avaliación, é moi recomendable contactar co profesorado todas as veces que sexa necesario para compartir, aclarar, preguntar, %ou2026 Pode realizarse a través de tutorías grupales (en horario da propia materia recollido nos horarios oficiais) e en tutorías individuais presenciais ou por TEAMS (horario oficial de tutorías do profesorado) Consideracións de face ao mantemento de cualificacións e/ou partes da materia no caso de cumprir todos os criterios da avaliación formativa (continua): Ao que supere os apartados b, c e d, pero que suspenda a proba de ensaio final, gardaráselle esta parte da cualificación para futuras convocatorias. Isto será igualmente de aplicación para o alumnado de cursos anteriores. Ao que supere só una das probas de ensaio, manteráselle a cualificación da superada para a oportunidade de xullo, pero non para futuras convocatorias. Preséntase unha táboa resumen:
*** Valorarase a maiores da puntuación establecida no programa, a realización de cursos/seminarios relativos ao contido da materia ou a técnicas instrumentais de traballo (Bibliografía, bases de datos, técnicas de estudo, etc.). Poden realizarse, na Facultade, na UDC ou noutras entidades formativas, pero sempre dentro do curso académico 21-22 2. AVALIACIÓN FINAL Optará a ela, o alumnado que perda o dereito á avaliación continua e aquel que así o desexe. Non elaborarán o portafolio, nin se presentarán ás probas parciais, nin estarán obrigados a cumprir a asistencia. Han de realizar a proba final na data marcada no calendario oficial de exames e para superar a materia deberán obter ou superar o 70% (7 sobre 10 puntos), tendo en conta que o alumnado de avaliación continua mostrou un compromiso coa materia. A realización fraudulenta de probas ou actividades de avaliación, implicará directamente a cualificación de suspenso %ou201C0%ou201D na materia e na convocatoria correspondente, invalidando así calquera cualificación obtida. |
|