Guía DocenteCurso
Facultade de Ciencias do Deporte e a Educación Física
  Inicio | galego | castellano | english | A A |  
Grao en Ciencias da Actividade Física e do Deporte
 Asignaturas
  Metodoloxía do rendemento deportivo
   Avaliación
Metodoloxías Competencias Descrición Cualificación
Proba práctica A19 A31 B1 B2 B4 C1 C3 C4 Realización de varios mapas conceptuales re-ordenando funcional y jerárquicamente conocimientos sobre el sistema de actividad de competición de un deporte y su contexto, y de los principios fundamentales para entrenar ese deporte, en el contexto elegido. 50
Proba obxectiva A19 A27 A31 Proba escrita utilizada para a avaliación da aprendizaxe dos contidos e competencias da materia (saber, saber hacer, saber decir) cuxo trazo distintivo é a posibilidade de determinar se as respostas dadas son ou non correctas. 50
 
Observacións avaliación

A avaliación continua (traballos tutelados, mapas
conceptuais, atención personalizada), contempla:

- A función diagnóstica, formativa e sumativa.

- Se realizan en diferentes momentos: no inicio, durante e
finalizar o proceso de adestramento.

- Utilízanse diversos procedementos e instrumentos para a
recollida de información.

A proba obxectiva é un instrumento de medición,
debidamente desenvolvido, que permite avaliar coñecementos, habilidades, habilidades,
rendemento, aptitudes, actitudes, etc. e de aplicación tanto para a avaliación
diagnóstica, formativa e sumativa, e pode combinar diferentes tipos de
preguntas: preguntas de elección múltiple, orde, resposta curta,
discriminación, conclusión e / ou asociación. Tamén pode construír con só un
tipo de unha destas preguntas. Nos Mapas Conceptuais, o traballo individual
será avaliado e no grupo, tanto para a avaliación diagnóstica, formativa e
sumativa. A atención personalizada (AP) será avaliada a partir da
participación, tanto para a avaliación diagnóstica, formativa e sumativa.

 

ANOTACIÓNS:

1- Na primeira e segunda oportunidades, os traballos
tutelados e na proba práctica deben acadar polo menos o 60% da súa
cualificación para obter unha cualificación igual ou superior á aprobada.

2- Os traballos tutelados e / ou as probas obxectivas
aprobadas só teñen validez (non se manteñen) en cada unha das convocatorias.

3- Na primeira e segunda oportunidade, o alumno que
alcanzou o mínimo de asistencia ás clases establecidas na Memoria do Titulado
sempre terá dereito a unha avaliación final.

4- Os alumnos matriculados en segunda convocatoria ou
máis, optarán polo sistema de avaliación continua ou por unha única proba final
obxectiva que terá un valor do 100% da nota.

5- Os alumnos con expectativa de Rexistro de Honor
deberán entregar no ficheiro de texto (rafael.martin@udc.es), antes da data do
exame do seu semestre. O traballo será unha extensión, profundización ou
aplicación de calquera dos temas da axenda da Guía. Este traballo pode ser
consultado e seguido en titorías co profesor.

6- O alumno responderá a proba escrita na lingua que
elixan: galego ou español. O profesor dará as preguntas de proba escritas en
español. Se calquera estudante desexa obtela en galego, deberá solicitalo do profesor
sete días naturais antes da data oficial establecida para a proba escrita.

7- A realización fraudulenta das probas ou actividades
de avaliación implicará directamente a cualificación de suspenso '0' na materia
na convocatoria correspondente, invalidando así calquera cualificación obtida
en todas as actividades de avaliación de cara a convocatoria extraordinaria

Universidade da Coruña - Rúa Maestranza 9, 15001 A Coruña - Tel. +34 981 16 70 00  Soporte Guías Docentes