Guía DocenteCurso
Escola Técnica Superior de Arquitectura
  Inicio | galego | castellano | english | A A |  
Grao en Estudos de Arquitectura
 Asignaturas
  Análise Arquitectónico 1
Abrir nova vista Vista para imprimir Exportar a pdf
Datos Identificativos 2021/22
Asignatura (*) Análise Arquitectónico 1 Código 630G02012
Titulación
Grao en Estudos de Arquitectura
Descriptores Ciclo Período Curso Tipo Créditos
Grao 1º cuadrimestre
Segundo Formación básica 6
Idioma
Castelán
Galego
Inglés
Modalidade docente Presencial
Prerrequisitos
Departamento Expresión Gráfica Arquitectónica
Coordinación
Lizancos Mora, Plácido
Correo electrónico
placido.lizancos@udc.es
Profesorado
Caridad Yañez, Eduardo
Castro García, Óscar
Doce Porto, Juan Manuel
Lizancos Mora, Plácido
López Chao, Vicente Adrián
Lorenzo Duran, Margarita
Correo electrónico
eduardo.caridad@udc.es
oscar.castro@udc.es
juan.doce@udc.es
placido.lizancos@udc.es
v.lchao@udc.es
margarita.lorenzo@udc.es
Web
Descrición xeral O obxectivo desta materia é desenvolver as capacidades dos estudantes para a análise do espazo arquitectónico e a súa representación a través de linguaxes gráficas e modelos arquitectónicos.
Plan de continxencia En virtude das medidas de adaptación previstas no documento de instrucións do 1 de xullo de 2021 da Secretaría Xeral de Universidades, prevense dous posibles escenarios de aplicación desta guía docente: ESCENARIO DE NORMALIDADE ADAPTADA: situación segundo o grao de presenza estimado como normal no tempo anterior á pandemia. ESCENARIO ALTERNATIVO ÚNICO: o previsto para situacións temporais limitadas por restricións locais causadas por brotes de enfermidades epidémicas ou peches na localidade onde se atopa o centro educativo. Descártase contemplar un escenario de encerro no programa da materia. Así mesmo, segundo as recomendacións do citado documento, prevese: Adaptación progresiva a novas circunstancias, especialmente no primeiro semestre. A capacidade recomendada establécese nun 50% nos espazos con asentos fixos, deixando sempre un espazo baleiro no medio. No caso de mobles non fixos respectarase unha distancia mínima de 1,2 m entre as distintas posicións. En grupos moi numerosos establecerase un número máximo de asistentes por aula, dependendo das características espaciais, ventilación e posibilidades técnicas. Empregaranse aulas espello ou ensino telemático simultáneo, evitando concentracións moi elevadas de alumnos. Con todo isto e no caso de entrar no único escenario alternativo, faranse as seguintes adaptacións desta guía didáctica: 1. CAMBIOS DE CONTIDO Non se farán cambios nos contidos 2. METODOLOXÍAS Mentres dure o escenario de normalidade adaptado, as metodoloxías previstas para as prácticas e exames de clase axustaranse ás ensinanzas presenciais e telemáticas: As charlas levaranse a cabo na clase, se é necesario con aulas espello a través de EQUIPOS e co apoio de Moodle / Os traballos e debuxos presenciais do taller realizaranse na clase ou a través de EQUIPOS e Moodle; Os traballos e os debuxos non presenciais faranse a través de EQUIPOS e as probas Moodle / Obxectivas faranse na clase ou a través de EQUIPOS e / ou Moodle. 3. MECANISMOS DE ATENCIÓN PERSONALIZADA AO ALUMNADO a) Correo electrónico. Utilizarase para solicitar titorías ou reunións virtuais para controlar o traballo e os exercicios propostos. b) Moodle. Utilizarase segundo a necesidade do alumno de contar cos materiais facilitados, para a entrega de traballos ou para o uso de foros temáticos. c) Equipos. Utilizarase de xeito que permita un seguimento estandarizado e axustado das necesidades de aprendizaxe dos alumnos para desenvolver o traballo da materia. Esta dinámica axustarase ao desenvolvemento temporal da materia en modo presencial coas sesións semanais necesarias para poder desenvolver todas as clases teóricas e prácticas, así como para as titorías. 4. CAMBIOS NA AVALIACIÓN Mantense o indicado na guía didáctica. Observacións de avaliación: a) Mantéñense expresamente todos os indicados na guía docente b) Se hai casos especiais, como aqueles estudantes que por calquera motivo non teñen acceso a recursos informáticos para asistir ás clases en liña e entregar o traballo, estudaranse individualmente. 5. MODIFICACIÓNS Á BIBLIOGRAFÍA OU Á WEB Non se realizarán cambios xa que o estudantadoxa terán todos os materiais de traballo esenciais dixitalizados en Moodle.
(*)A Guía docente é o documento onde se visualiza a proposta académica da UDC. Este documento é público e non se pode modificar, salvo casos excepcionais baixo a revisión do órgano competente dacordo coa normativa vixente que establece o proceso de elaboración de guías
Universidade da Coruña - Rúa Maestranza 9, 15001 A Coruña - Tel. +34 981 16 70 00  Soporte Guías Docentes