Guía DocenteCurso
Escola Técnica Superior de Náutica e Máquinas
  Inicio | galego | castellano | english | A A |  
Mestrado Universitario en Náutica e Transporte Marítimo
 Asignaturas
  Xestión de Inspeccións Náuticas
Abrir nova vista Vista para imprimir Exportar a pdf
Datos Identificativos 2021/22
Asignatura (*) Xestión de Inspeccións Náuticas Código 631510209
Titulación
Mestrado Universitario en Náutica e Transporte Marítimo
Descriptores Ciclo Período Curso Tipo Créditos
Mestrado Oficial 2º cuadrimestre
Primeiro Obrigatoria 6
Idioma
Castelán
Inglés
Modalidade docente Presencial
Prerrequisitos
Departamento Ciencias da Navegación e Enxeñaría Mariña
Coordinación
Prieto Cabo, Verónica
Correo electrónico
v.prietoc@udc.es
Profesorado
Prieto Cabo, Verónica
Correo electrónico
v.prietoc@udc.es
Web
Descrición xeral Capacidade para comprender o papel que xogan os distintos actores que interveñen nas múltiples inspeccións que ten que pasar un buque e as esixencias que leva cada unha delas ao obxecto de poder manter o buque de modo continuo co estándar requirido para que cumpra coa normativa internacional e os regulamentos que resulten de aplicación. Capacidade para planificar e levar a cabo inspecciones que velan polo cumprimento dos dos Convenios e Códigos internacionais relacionados co ámbito marítimo; asi como dos Regulamentos das Sociedades de Clasificación [Estado de bandeira do buque, Estado Reitor do Porto, Sociedades de Clasificación, Vettings].
Plan de continxencia 1. Modificacións nos contidos Non se realizan modificacións nos contidos 2. Metodoloxías *Metodoloxías docentes que se manteñen Traballos tutelados Presentacións orais Proba mixta *Metodoloxías docentes que se modifican Suspendida a docencia presencial renóvanse as sesións maxistrais a través de vídeo conferencias utilizando Microsoft Teams 3. Mecanismos de atención personalizada ao alumnado – Correo electrónico: Diariamente. De uso pra facer consultas, solicitar encontros virtuais para resolver dúbidas e facer o seguimento dos traballos tutelados. – Moodle: Diariamente. Segundo a necesidade do alumando. Dispoñen de “foros temáticos asociados aos módulos” da materia, para formular as consultas necesarias. Tamén hai “foros de actividade específica” para desenvolver as “Discusións dirixidas”, a través das que se sepon en práctica o desenvolvemento de contidos teóricos da materia. – Teams: 1 sesión semanal en gran grupo para o avance dos contidos teóricos e dos traballos tutelados na franxa horaria que ten asignada a materia no calendario de aulas da facultade. De 1 a 2 sesións semanais (ou mais segundo o demande o alumnado) en pequeno grupo (ate 6 persoas), para o seguimento e apoio na realización dos “traballos tutelados”. Esta dinámica permite facer un seguimento normalizado e axustado as necesidades da aprendizaxe do alumando para desenvolver o traballo da materia A través das plataformas TEAMS e MOODLE e por correo electrónico. 4. Modificacines na avaliación Avaliación continua: Peso na cualificación 100 %: Proba mixta 60% Traballo 20% Seguimiento Sesion magistral via Teams 20% Primeira oportunidade: Peso na cualificación 100% Exame tipo mixto a través de Moodle Segunda oportunidade: Peso na cualificación 100% Exame tipo mixto a través de Moodle *Observacións de avaliación: Mantéñense as mesmas que figuran na guía docente, agás que: As referencias ao cómputo da asistencia, que só se realizará respecto das sesión que houbo presencial ate o momento no que se suspendeu a actividade presencial. 1. SITUACIÓNS: A) Alumnado con dedicación completa: Asistencia/participación nas actividades de clase mínima do 80%: a) Elaboración e presentación dos traballos de pequeno grupo (100%). B) Alumnado con recoñecemento de dedicación a tempo parcial e dispensa académica de exención de asistencia, segundo establece a "NORMA QUE REGULA O RÉXIME DE DEDICACIÓN AO ESTUDO DOS ESTUDANTES DE GRAO NA UDC ((Arts. 2.3; 3.b; 4.3 and 7.5) (04/04/2017): Asistencia/participación nas actividades de clase mínima do 80%: a) Elaboración e presentación dos traballos de pequeno grupo (100%). 2. REQUISITOS PARA SUPERAR A MATERIA: 1. Asistir e participar regularmente nas actividades da clase. 2. Obter unha puntuación do 50% do peso de cada unha das partes obxecto de avaliación (traballos tutelados). 3. Entregar e expoñer os traballos tutelados na data que se indique. 4. A oportunidade de xullo estará sometida aos mesmos criterios que a de xuño 5. Modificacións da bibliografía ou webgrafía Non se realizan modificacións
(*)A Guía docente é o documento onde se visualiza a proposta académica da UDC. Este documento é público e non se pode modificar, salvo casos excepcionais baixo a revisión do órgano competente dacordo coa normativa vixente que establece o proceso de elaboración de guías
Universidade da Coruña - Rúa Maestranza 9, 15001 A Coruña - Tel. +34 981 16 70 00  Soporte Guías Docentes