Introducir ao alumnado nos principais conceptos relacionados coa psicopatoloxía xeral e especial: principais criterios e modelos en psicopatoloxía; farmiliarizarse cos principais sistemas de clasificación da conduta anormal (DSM e CIE); acercamento aos principais trastornos infanto-xuvenís.
Plan de continxencia
1. Modificacións nos contidos: Non se realizan.
2. Metodoloxías
*Metodoloxías docentes que se manteñen: Estudo de casos, Lectura, Proba obxectiva (que se realiza a través de Moodle).
*Metodoloxías docentes que se modifican: Suprímense as sesións maxistrais presenciais, que son substituidas por sesións programadas en Teams no horario da asignatura. O estudo de casos tamén realízanse a través de Teams. A proba obxectiva realízase a través de Moodle.
3. Mecanismos de atención personalizada ao alumnado: A través de Teams e correo electrónico no horario de titorías.
4. Modificacións na avaliación: Non hai modificacións.
*Observacións de avaliación:
5. Modificacións da bibliografía ou webgrafía: Non hai modificacións.
(*)A Guía docente é o documento onde se visualiza a proposta académica
da UDC. Este documento é público e non se pode modificar, salvo casos excepcionais baixo a revisión do
órgano competente dacordo coa normativa vixente que establece o proceso de elaboración de guías