Guía DocenteCurso
Facultade de Ciencias da Educación
  Inicio | galego | castellano | english | A A |  
Mestrado Universitario en Psicopedagoxía
 Asignaturas
  Intervención psicopedagóxica nos trastornos do desenvolvemento
   Contidos
Temas Subtemas
1. Factores e características do desenvolvemento humano: implicacións actuais e contemporáneas: principais trazos diferenciais do desenvolvemento humano. Factores de influencia.
2. Concepto e niveis de explicación dos Trastornos do Desenvolvemento, caracterización, factores causantes, tipoloxía e investigacións contemporáneas, así como clasificación internacional.
3. A avaliación dos trastornos do desenvolvemento para a intervención psicopedagóxica. Métodos diagnósticos e métodos de avaliación
4. Trastornos emocionais e trastornos de conduta
5. A intervención psicopedagóxica nos trastornos do desenvolvemento:
Paradigmas e Principios contemporáneos
1.1 Principais influencias no desenvolvemento humano
1.2. O modelo biopsicosocial
1.3. A neuroplasticidad do cerebro humano
1.4. A perspectiva da neurodiversidad. As fortalezas e dificultades da neurodiversidad.
1.5. Modelos básicos do desenvolvemento
2.1. Tipos de trastornos do desenvolvemento
2.2. Caracterización dos distintos trastornos.
2.3. Factores e niveis de explicación actual
2.4. Clasificación e características diferenciais
2.5. Trauma de desenvolvemento e as súas manifestacións. Relación cos trastornos do desenvolvemento.
2.6. A xanela de tolerancia, o apego e as consecuencias do trauma sobre o desenvolvemento do cerebro.
3.1. Tipos de avaliación como preparación para a intervención psicopedagóxica.
3.2. Signos de alerta e sistemas de organización diagnóstica.
3.3. Modelos e teorías explicativas
3.4. Métodos específicos de intervención.
4.1. Os factores que inflúen no desenvolvemento de trastornos emocionais e de conduta
4.2. Características dos trastornos emocionais e de conduta
4.3. Tipos de intervención neste tipo de trastornos.
4.4. Acerca dunha hipótese de traballo na explicacións dos Trastornos do Desenvolvemento.
5.1. Atención e intervención psicopedagóxica: concepto e definición
5.2. Principios básicos na intervención psicopedagóxica
5.3. Funcións da intervención psicopedagóxica
5.4. A calidade de vida e a vida autodeterminada
5.5. Concepción actual da discapacidade intelectual
Universidade da Coruña - Rúa Maestranza 9, 15001 A Coruña - Tel. +34 981 16 70 00  Soporte Guías Docentes