Guía DocenteCurso
Facultade de Ciencias da Educación
  Inicio | galego | castellano | english | A A |  
Máster Universitario en Dirección, Xestión e Innovación de Institucións Escolares
 Asignaturas
  Formación Docente e Comunidades de Aprendizaxe
Abrir nova vista Vista para imprimir Exportar a pdf
Datos Identificativos 2021/22
Asignatura (*) Formación Docente e Comunidades de Aprendizaxe Código 652536015
Titulación
Máster Universitario en Dirección, Xestión e Innovación de Institucións Escolares
Descriptores Ciclo Período Curso Tipo Créditos
Mestrado Oficial 2º cuadrimestre
Primeiro Obrigatoria 3
Idioma
Castelán
Galego
Modalidade docente Presencial
Prerrequisitos
Departamento Pedagoxía e Didáctica
Coordinación
Fernandez Prieto, Marta
Correo electrónico
marta.prieto1@udc.es
Profesorado
Fernandez Prieto, Marta
Correo electrónico
marta.prieto1@udc.es
Web http://campusvirtual.udc.gal/login/index.php
Descrición xeral O curso versará en dos grandes bloques. O primeriro supon un acercamento a Formación do profesorado e o desenvolvemento profesional onde se expondrán aquelas institucións, plans e programas de formación docente. O segundo bloque comenza con una aproximación a o centro educativo como comunidade de aprendizaxe, como institucións que aprenden e que ofrecen o desenvolvemento profesional e organizativo baseado no traballo colaborativo entre diversas institucións educativas. As Comunidades virtuais e o aprendizaxe dixital a través de sistemas innovadores: Moocs, PLE, e outros formatos de aprendizaxe en liña tamén se acada nesta materia.
Plan de continxencia 1. Modificacións dos contidos Non se fixeron cambios. 2. Metodoloxías * Metodoloxías docentes que se manteñen Manteranse todas as metodoloxías explicadas na Guía Didáctica que non supoñan traballo interactivo (sesión maxistral, lecturas, análise de fontes documentais). * Metodoloxías didácticas que cambian: O campus virtual, Teams e o correo electrónico utilizaranse para o seguimento e asesoramento personalizado dos estudantes co fin de orientalos na consecución dos obxectivos e competencias desta materia. Haberá videoconferencias grupais onde se fomentará a interacción e colaboración grupal. Intentarase manter todas as metodoloxías establecidas na Guía docente no caso da docencia presencial e mixta a través de varias plataformas de seguimento virtual de titorías en liña. Estableceranse espazos e horarios de rede tutelados para o traballo individual e o seguimento e asesoramento dos grupos de traballo. 3. Mecanismos de atención personalizada ao alumnado. Teams Correo electrónico Adaptación de horarios para atención individualizada e seguimento do traballo en grupo para todos os alumnos inscritos. 4. Modificacións e observacións de avaliación. A avaliación será a mesma en calquera circunstancia. Tanto en persoa como a través de Teams. Mantéñense os tres criterios de avaliación. 5. Modificacions da bibliografía ou webgrafía. Non hai cambios.
(*)A Guía docente é o documento onde se visualiza a proposta académica da UDC. Este documento é público e non se pode modificar, salvo casos excepcionais baixo a revisión do órgano competente dacordo coa normativa vixente que establece o proceso de elaboración de guías
Universidade da Coruña - Rúa Maestranza 9, 15001 A Coruña - Tel. +34 981 16 70 00  Soporte Guías Docentes