Aténdese as mais relevantes características no procesamento de información, autorregulación do comportamento, motivación e interacción personal dos nenos con discapacidade intelectual. Fundaméntanse estratexias instruccionais e desenvolvense recursos educativos para afrontar a inclusión da discapacidade intelectual na aula de Educación Infantil.
Plan de continxencia
1. Modificacións nos contidos
Non se realizarán cambios.
2. Metodoloxías
*Metodoloxías docentes que se manteñen
Portafolios do alumno (Computa avaliación)
Sesión maxistral
Análise de fontes documentais (Computa avaliación)
Presentación oral (a través de Teams/computa avaliación)
Discusión dirixida
*Metodoloxías docentes que se modifican
Observacións:
Sesión maxistral (a través de Teams)
Presentación oral (a través de Teams)
Discusión dirixida (a través de Teams)
3. Mecanismos de atención personalizada ao alumnado
-Correo electrónico: con disposición diaria para consultas puntuais ou para solicitar tutoria virtual.
-Teams:
-Sesión semanal maxistral gran grupo. -Sesión semanal grupo interactivo (2 grupos) para seguimento de portafolio -actividades do alumno- e análisis de fontes documentais.
-A demanda de grupos para supervisión de presentación oral. A lo menos duas tutorias de supervisión Teams por grupo para presentación oral.
Moodle:
-Espacio para compartir materiais de aula e consulta, e materiais de portafolio.
4. Modificacións na avaliación
Sen cambios na cualifiación de avaliación.
*Observacións de avaliación:
-A presentación oral faráse a través de Teams.
5. Modificacións da bibliografía ou webgrafía
Sen cambios
(*)A Guía docente é o documento onde se visualiza a proposta académica
da UDC. Este documento é público e non se pode modificar, salvo casos excepcionais baixo a revisión do
órgano competente dacordo coa normativa vixente que establece o proceso de elaboración de guías