Segundo o disposto na páxina 66 da «Memoria xeral do título de Graduado/a en Educación Primaria» (http://sgic.udc.es/open_file.php?id=2415), estes son os contidos que cómpre tratar na materia «Lingua Castelá e a súa Didáctica»:
- Coñecemento do currículo de lingua e literatura castelá na Educación Primaria
- A lingüística aplicada aos procesos de comunicación na Educación Primaria
- Análise do comportamento fónico e léxico da lingua castelá
- Análise do comportamento morfosintáctico e pragmático da lingua castelá
- Desenvolvemento da competencia na expresión oral, na lectura e na escritura en lingua castelá
- Coñecemento e dominio de técnicas de expresión oral e escrita
- Fomento da lectura crítica de todo tipo de textos en lingua castelá
- Coñecemento do proceso de aprendizaxe da linguaxe escrita e do seu ensino, e impulso da escritura
Todas estas nocións recóllense, inda que baixo envolturas verbais diferentes, nas seis unidades que constitúen o temario da materia (véxase, para comprobalo, o apartado n.º 3 da presente «Guía»).
Plan de continxencia
1. Modificacións nos contidos
Non haberá modificacións substanciais.
2. Metodoloxías
*Metodoloxías docentes que se manteñen
- Análise de fontes documentais
- Sesión maxistral
- Proba obxectiva
- Traballos tutelados
A través das plataformas Moodle e Microsoft Teams, profesorado e alumnado teñen a posibilidade de transferir ao medio virtual as devanditas «metodoloxías». Se as circunstancias aconsellan ou impoñen o traslado, faranse os axustes necesarios para a adaptación ao novo ámbito.
*Metodoloxías docentes que se modifican
3. Mecanismos de atención personalizada ao alumnado
- Como en circunstancias normais, o/a docente consultará asiduamente a caixa de correo electrónico e procurará responder con tanta axilidade como as circunstancias permitan.
- Durante as horas de titoría, o/a docente estará conectado/a á plataforma Teams, de tal maneira que os/as alumnos/as poidan facerlle todas as consultas que estimen necesarias (sexa por escrito, sexa mediante videochamada).
4. Modificacións na avaliación
Como xa se apuntou no apartado n.º 2, Moodle e Microsoft Teams ofrecen a posibilidade de levar a cabo nun medio virtual —con pequenos axustes— todas as actividades que de ordinario se desenvolven presencialmente. Non semella necesario, por tanto, introducir cambios substanciais no mecanismo de avaliación.
*Observacións de avaliación:
5. Modificacións da bibliografía ou webgrafía
De se tornar imposible o uso da biblioteca e do servizo de reprografía da Facultade, procurarase que o alumnado consulte algunhas referencias bibliográficas fundamentais, aloxadas nos andeis «en liña» da BUDC ou noutros arquivos e repositorios dixitais.
(*)A Guía docente é o documento onde se visualiza a proposta académica
da UDC. Este documento é público e non se pode modificar, salvo casos excepcionais baixo a revisión do
órgano competente dacordo coa normativa vixente que establece o proceso de elaboración de guías