Guía DocenteCurso
Facultade de Ciencias da Educación
  Inicio | galego | castellano | english | A A |  
Grao en Educación Primaria
 Asignaturas
  Atención á diversidade: aspectos didácticos e organizativos
Abrir nova vista Vista para imprimir Exportar a pdf
Datos Identificativos 2021/22
Asignatura (*) Atención á diversidade: aspectos didácticos e organizativos Código 652G02038
Titulación
Grao en Educación Primaria
Descriptores Ciclo Período Curso Tipo Créditos
Grao 2º cuadrimestre
Cuarto Optativa 4.5
Idioma
Galego
Modalidade docente Presencial
Prerrequisitos
Departamento Pedagoxía e Didáctica
Coordinación
Castro Rodríguez, Mª Montserrat
Correo electrónico
maria.castror@udc.es
Profesorado
Castro Rodríguez, Mª Montserrat
Correo electrónico
maria.castror@udc.es
Web http://Www.udc.gal
Descrición xeral Esta materia ten como obxectivo que o futuro profesorado adquira competencias que lle permitan identificar e planificar a súa práctica educativa dende a perspectiva de atención á diversidade de necesidades, potencialidades, intereses individuais e colectivos de TODO O ALUMNADO, dende unha perspectiva inclusiva. Enténdese a diversidade como unha oportunidade de aprendizaxe. Por este motivo, é necesario identificar os elementos didácticos e organizativos que poden confluir no desenvolvemento de unha proposta pedagóxica. A partir de aí, trátase de buscar, analizar, utilizar metodoloxías, estratexias didácticas máis axeitadas a cada persoa, colectivo e contexto educativo, así como organizar ditos elementos didácticos para que todo o alumnado poida aprender conxuntamente de acordo coas súa características e condicións.
Plan de continxencia Aínda que as aulas serán híbridas ou presenciais en función do número de alumnos, se as condicións sanitarias non o permiten, trasladarase ao formato non presencial. As clases expositivas e interactivas serán síncronas. 1. Modificacións de contidos. Non se fan cambios. 2. Metodoloxías * Metodoloxías de ensino, manteranse, excepto que se a asistencia presencial non é posible, será virtual a través de teams: Todas as propostas seguirían sendo: -Actividades iniciais, -Debate dirixido, -Estudos de caso -Lecturas, -Actos científicos e / ou divulgativos. -Sesións expositivas -Traballos tutelados -Aprendizaxe colaborativa * Cambio de metodoloxías docentes 3. Mecanismos de atención personalizada ao alumnado. Correo electrónico: consultas, reunións, traballo de seguimento. Foros temáticos de Moodle para tratar temas específicos, foros de actividades para discusións guiadas, tarefas para cargar traballos específicos feitos de forma interactiva. Equipamento. A sesión de exposición semanal e as sesións interactivas en pequenos grupos realizaranse a través de equipos; titorías individuais ou colectivas. 4. Modificacións na avaliación. * Comentarios de avaliación: Non hai cambios 5. Modificacións da bibliografía ou webografía. Non cambia
(*)A Guía docente é o documento onde se visualiza a proposta académica da UDC. Este documento é público e non se pode modificar, salvo casos excepcionais baixo a revisión do órgano competente dacordo coa normativa vixente que establece o proceso de elaboración de guías
Universidade da Coruña - Rúa Maestranza 9, 15001 A Coruña - Tel. +34 981 16 70 00  Soporte Guías Docentes