Guía DocenteCurso Facultade de Ciencias da Educación |
Grao en Educación Social |
Asignaturas |
Psicoloxía comunitaria |
Resultados de aprendizaxe |
|
|
Datos Identificativos | 2021/22 | |||||||||||||
Asignatura | Psicoloxía comunitaria | Código | 652G03034 | |||||||||||
Titulación |
|
|||||||||||||
Descriptores | Ciclo | Período | Curso | Tipo | Créditos | |||||||||
Grao | 2º cuadrimestre |
Cuarto | Optativa | 6 | ||||||||||
|
Resultados de aprendizaxe | Competencias / Resultados do título | ||
Dotar de coñecementos especificamente en Psicoloxía Social Aplicada aos Problemas Sociais, Comunitarios e Humanos. | A1 A5 A6 A8 A9 A17 A18 |
B1 B3 B4 B6 |
C4 C6 C8 |
Avaliar programas, proxectos, servizos e políticas dirixidos ao desenvolvemento persoal, profesional e institucional. | A9 |
B1 B2 |
C8 |
Organizar e apoiar programas de axuda a persoas ou colectivos excluídos ou en risco de exclusión. | A5 A6 A8 A18 |
B2 |
C8 |
Coñecer e comprender os supostos básicos da Psicoloxía Social | A1 A5 |
C8 |
|
Distinguir a forma de concibir a realidade e a metodoloxía da Psicoloxía Social | A5 |
B1 B2 |
C6 |
Diagnosticar as diferentes dimensións, áreas e ámbitos de intervención psicopedagóxica. | A5 A6 |
B1 |
C6 |
Deseñar e levar a cabo proxectos de investigación aplicados aos diferentes campos e aspectos da intervención educativa. | A9 |
B1 B2 |
C8 |
Desenvolver estratexias de busca e material de avaliación psicosocial | B1 B3 |
||
Capacidade de análise e síntese. | A5 A8 |
B1 |
C4 |
Planificar accións, programas e servizos de intervención para a mellora das persoas, dos grupos e das organizacións. | A9 A18 |
B1 B2 B6 |
C6 C8 |
Adquirir a capacidade creativa e criterios prácticos que permitan aplicar principios de intervención para solucionar problemas concretos, incorporando os coñecementos teóricos e os criterios éticos da disciplina | A6 A9 A18 |
B1 B4 |
|
Habilidades para localizar e analizar información de fontes diversas. | B1 B3 |
C8 |
|
Capacidade de adaptación a situacións novas. | A18 |
C4 C6 C8 |
|
Capacidade de resolución de problemas. | A5 A18 |
B1 |
C6 |
Capacidade de aplicar coñecementos na práctica. | A6 A9 |
B4 |
C4 |
Diagnosticar as diferentes dimensións, áreas e ámbitos de intervención psicopedagóxica. | A5 A8 |
B1 |
C6 |
Capacidade de organización e planificación. | B1 B2 |
C6 |
|
Valorar a importancia que ten a investigación, a innovación e o desenvolvemento tecnolóxico no avance socioeconómico e cultural da sociedade. | A1 A6 |
C4 C6 C8 |
|
Sensibilización cara os problemas sociais e comunitarios desde a Psicoloxía Social | A8 |
C6 C8 |
|
Deseñar e levar a cabo proxectos de investigación aplicados aos diferentes campos e aspectos da intervención educativa. | A1 A9 A17 A18 |
B4 |
|
Desenvolverse para o exercicio dunha cidadanía aberta, culta, crítica, comprometida, democrática e solidaria, capaz de analizar a realidade, diagnosticar problemas, formular e implantar solucións baseadas no coñecemento e orientadas ao ben común. | C4 |
|