Materia básica e fundamental para o perfil profesional da titulación xa que permite coñecer, aplicar e diferenciar os diferentes procedementos de avaliación logopédica para realizar un preciso diagnóstico das diferentes alteracións lingüísticas de base conductual, como paso previo á intervención das devanditas alteracións
Plan de continxencia
1. Modificacións nos contidos
Sen cambios
2. Metodoloxías
*Metodoloxías docentes que se manteñen
Sesión maxistral
*Metodoloxías docentes que se modifican
- Presentación oral: sesións síncronas a través de Teams
-Estudio de casos: sesións síncronas a través de Teams
- Proba obxectiva: farase telemáticamente a través do Campus Virtual
3. Mecanismos de atención personalizada ao alumnado
Sen cambios
4. Modificacións na avaliación
- Proba obxectiva: farase telemáticamente a través do Campus Virtual
*Observacións de avaliación
5. Modificacións da bibliografía ou webgrafía
Sen cambios
(*)A Guía docente é o documento onde se visualiza a proposta académica
da UDC. Este documento é público e non se pode modificar, salvo casos excepcionais baixo a revisión do
órgano competente dacordo coa normativa vixente que establece o proceso de elaboración de guías