Guía DocenteCurso Facultade de Ciencias da Educación |
Grao en Logopedia |
Asignaturas |
Desenvolvemento cognitivo. social e da personalidade |
Contidos |
|
|
Datos Identificativos | 2021/22 | |||||||||||||
Asignatura | Desenvolvemento cognitivo. social e da personalidade | Código | 652G04031 | |||||||||||
Titulación |
|
|||||||||||||
Descriptores | Ciclo | Período | Curso | Tipo | Créditos | |||||||||
Grao | 2º cuadrimestre |
Terceiro | Optativa | 4.5 | ||||||||||
|
Temas | Subtemas |
INTRODUCIÓN | 1.- Desarrollo Cognitivo, Social y de la Personalidad: conceptos y teorías 2. O carácter científico, aplicado e interdisciplinar no estudo do desenvolvemento 3. Principios básicos do desenvolvemento 4. A interacción entre factores biolóxicos e ambientais: nocións básicas 5. Efectos da interacción: a transmisión interxeracional da tensión |
PRIMEIRA INFANCIA | 1. O mundo perceptivo do bebé. 2. Desenvolvemento intelectual no período sensomotor: o neno e os obxectos 3. Memoria e representacións mentais no bebé: que é posible lembrar? 4. Temperamento e comprensión de emocións. Primeiros pasos cara á regulación emocional 5. A influencia da familia no desenvolvemento socio-afectivo: resiliencia ou trauma complexo |
O DESENVOLVEMENTO DURANTE A NENEZ | 1. A intelixencia preoperatoria 2. Desenvolvemento da memoria e da solución de problemas 3. A interacción familiar e o seu efecto sobre o desenvolvemento: a socialización para un mundo sostible 4. Xogo e amizades infantís 5. O desenvolvemento da moralidade e a agresión: principais abordaxes 6. Identidade, roles e estereotipos de xénero |
O DESENVOLVEMENTO DE 6 A 12 ANOS | 1. O periodo das operacións concretas 2. O desenvolvemento afectivo segundo a teoría de Erickson: laboriosidade versus inferioridade 3. O desenvolvemento do autoconcepto e a autoestima 4. As relacións co grupo: aceptación e pertenza 5. Desenvolvemento moral: dereitos individuais e os principios de diversidade e desigualdade 6. A problemática do acoso |
O DESENVOLVEMENTO NA ADOLESCENCIA | 1. O desenvolvemento do pensamento abstracto 2. O desenvolvemento afectivo: identidade ou confusión de rol 3. Avances no desenvolvemento do Self 4. O razoamento moral segundo Kohlberg 5. Principais cambios nas relacións sociais e familiares 6. Algúns problemas afectivos e comportamentales na adolescencia: a depresión, a delincuencia e as adiccións. |
A TRANSICIÓN Á IDADE ADULTA TEMPERÁ | 1. Desenvolvemento da intelixencia e a memoria despois da adolescencia 2. Principais fitos na idade adulta temperá: independencia, desenvolvemento da carera profesional e as relacións románticas. 3. Outras teorías do desenvolvemento adulto 4. Consolidación da identidade |
|