O Practicum ou Prácticas clínicas é unha materia obrigatoria do segundo semestre do Máster que, cunha carga de estudo de 8 ECTS, pode desenvolverse de xeito asistencial, xeralmente nun centro sociosanitaria para persoas maiores ou de investigación, asignando aos estudantes a un grupo de investigación no campo do envellecemento. Preténdese que a través da práctica os estudantes adquiran e reforcen as competencias do título
Plan de continxencia
Modificación dos contidos
- Práctica de laboratorio de xerontoloxía: 25 horas
- Prácticas no Complexo Xerontolóxico La Milagrosa: 25 horas
- Informe das actividades realizadas segundo as normas establecidas (150). (Apéndice 1)
Metodoloxías
- Mantéñense: prácticas clínicas e actividades de resumo da memoria
- Modifícanse: redúcese a carga de estudo das prácticas clínicas, amplíase a do informe / resumo e incorpóranse as prácticas de laboratorio
Mecanismos de atención personalizada ao alumnado
- Correo electrónico: diario
- Moodle
- Equipos
Modificacións da avaliación
- Prácticas de laboratorio: 25%
- Prácticas de complexo xerontolóxico (25%)
- Adaptación do informe das actividades ao anexo I: 50%
Modificacións bibliográficas
- Sen cambios
ANEXO I: MEMORIA DE ACTIVIDADES
O Informe PRATICUM consistirá nunha recompilación das actividades realizadas durante as prácticas externas.
Incluirá as experiencias e coñecementos adquiridos, así como unha avaliación xeral do programa levado a cabo, e deberá seguir o seguinte formato en canto a disposición e extensión:
Portada: na que debe figurar polo menos o título, autor, ano, centro de realización e nome do titor.
Resumo: que incluirá unha impresión xeral do PRACTICUM ou das PRÁCTICAS VALIDADAS (máx. 300 palabras)
Formato:
- Papel DIN A4, con marxes de polo menos 2,5 cms.
- Carta Arial, nova romana ou similar de 12 puntos.
- Lonxitude mínima de 40 páxinas e máxima de 50.
- Espazo entre parágrafos: 6 pt. anterior e posterior
- Espaciado entre liñas: 1,5 liñas:
- Numeración na marxe inferior dereita
- Feito co programa Word ou compatible.
(*)A Guía docente é o documento onde se visualiza a proposta académica
da UDC. Este documento é público e non se pode modificar, salvo casos excepcionais baixo a revisión do
órgano competente dacordo coa normativa vixente que establece o proceso de elaboración de guías