INTERVENCIÓN NA DEPENDENCIA: analiza as bases legais do marco xuridico de atención a situación de dependencia que fundamentan una avalización global do individuo así como as peculiaridades individuais de cada persona en situación de dependencia. Estudiase de xeito especifico determinados grupos etáreos. Analizase a situación en Galiica, España e Europa. Complementase con baremos de aplicación en xestión clínica ou de carácter legal indemnizatorio.
Plan de continxencia
1. Modificacións nos contidos: no se realizarán cambios
2. Metodoloxías
*Metodoloxías docentes que se manteñen:
Sesión magistral
Portafolios do alumno
Traballos tutelados
*Metodoloxías docentes que se modifican:
Actividades iniciais: empregaráse modalidade telemática individualizada
3. Mecanismos de atención personalizada ao alumnado:
– Correo electrónico: Diariamente. De uso pra facer consultas, solicitar encontros virtuais para resolver dúbidas e facer o seguimento dos traballos tutelados.
– Moodle: Semanal: baixo o formato de “Discusións dirixidas” para os contidos de índole legal.
– Teams: 1 sesión semanal en gran grupo para o avance dos contidos teóricos e dos traballos tutelados na franxa horaria que ten asignada a materia no calendario de aulas da facultade.
4. Modificacións na avaliación:
- Traballo individual no que o alumno explique coas súas propias palabras os principios fundamentais legais.
Representará o 50% da calificación
- Memoria de elaboración propia onde se reflexen os contidos principais a xuízo do alumno de cada un dos temas da asignatura.
Representará o 50% da calificación
*Observacións de avaliación: A avaliación terá en conta especialmente a orixinalidade das palabras empregadas na explicación así como a capacidade crítica do alumno
5. Modificacións da bibliografía ou webgrafía: no se realizarán cambios
(*)A Guía docente é o documento onde se visualiza a proposta académica
da UDC. Este documento é público e non se pode modificar, salvo casos excepcionais baixo a revisión do
órgano competente dacordo coa normativa vixente que establece o proceso de elaboración de guías