Coñecemento e adquisición de habilidades básicas pedagóxicas para educar, apoiar e levar a cabo programas de Terapia Ocupacional, dirixidos a persoas, familias e coidadores, e para facilitar a interacción cos profesionais e os estudantes; así como a adquisición por parte do alumnado da comprensión e aplicación de coñecementos relacionados coa dinámica e intervencións grupales de interese en Terapia Ocupacional.
Descriptor:
Coñecemento e adquisición de habilidades básicas pedagóxicas para educar, apoiar e levar a cabo programas de Terapia Ocupacional, dirixidos a persoas, familias e coidadores, e para facilitar a interacción cos profesionais e os estudantes.
Coñecemento e adquisición de métodos de intervención e dinámicas grupales en diferentes escenarios profesionais.
Plan de continxencia
1. Modificacións nos contidos:
Non se realizarán cambios.
2. Metodoloxías:
*Metodoloxías docentes que se manteñen:
Se manteñen todas as metodoloxías.
*Metodoloxías docentes que se modifican:
Non se modifican as metodoloxías. A única modificación é que as clases e os traballos de exposición oral serán virtuais. empregando a ferramenta Teams.
3. Mecanismos de atención personalizada ao alumnado: A atención personalizada farase empregando as ferramentas de Campus virtual, Teams e correo electrónico.
4. Modificacións na avaliación
Non se modificará a avaliación.
*Observacións de avaliación: -.
5. Modificacións da bibliografía ou webgrafía
Non se realizarán cambios.
(*)A Guía docente é o documento onde se visualiza a proposta académica
da UDC. Este documento é público e non se pode modificar, salvo casos excepcionais baixo a revisión do
órgano competente dacordo coa normativa vixente que establece o proceso de elaboración de guías