Técnicas de Comunicación e de Promoción Turísticas
Código
662G01005
Titulación
Grao en Turismo
Descriptores
Ciclo
Período
Curso
Tipo
Créditos
Grao
2º cuadrimestre
Primeiro
Formación básica
6
Idioma
Castelán
Galego
Inglés
Modalidade docente
Híbrida
Prerrequisitos
Departamento
Socioloxía e Ciencias da Comunicación
Coordinación
Froiz Casal, Luís Eduardo
Correo electrónico
l.froiz.casal@udc.es
Profesorado
Froiz Casal, Luís Eduardo
Correo electrónico
l.froiz.casal@udc.es
Web
Descrición xeral
Interpretar e adaptar os diferentes códigos e canais comunicativos, así como entender a súas diferentes aplicacións e funcións específicas.
Coñecer os usos habituais da comunicación e promoción turística no eido do deseño de contidos, tanto impresos como audiovisuais ou multimedia.
Crear, dirixir e remodelar proxectos para a comunicación, publicidade e promoción turística.
Plan de continxencia
1. Contidos teóricos que se modifican: suprímese a parte de creatividade(dentro do Tema 2.3)
2. Metodoloxías
*Metodoloxías docentes que se manteñen: Comunicación de calquera aspecto da asignatura vía Moodle.
*Metodoloxías docentes que se modifican: clases maxistraies teóricas vía telemática (Teams ou similar). Clases prácticas presenciais realizaranse vía telemática (Teams ou similar).
3. Mecanismos de atención personalizada ao alumnado: correo electrónico, Moodle e Teams.
4. Modificacións na evaluación: Non se fará a presentación oral final do traballo.
*Observaciones de evaluación: no caso de non poderse facer o exame vía presencial ou telemática, valorarase soamente a parte práctica, sendo esta o 100% da nota final.
5. Modificacións da bibliografía ou webgrafía: ningunha. Os apuntes colgaranse no Moodle.
(*)A Guía docente é o documento onde se visualiza a proposta académica
da UDC. Este documento é público e non se pode modificar, salvo casos excepcionais baixo a revisión do
órgano competente dacordo coa normativa vixente que establece o proceso de elaboración de guías