Interpretar e adaptar os diferentes códigos e canais comunicativos, así como entender a súas diferentes aplicacións e funcións específicas.
Coñecer os usos habituais da comunicación e promoción turística no eido do deseño de contidos, tanto impresos como audiovisuais ou multimedia.
Crear, dirixir e remodelar proxectos para a comunicación, publicidade e promoción turística.
Contingency plan
1. Contidos teóricos que se modifican: ningún
2. Metodoloxías
*Metodoloxías docentes que se manteñen: Comunicación de calquera aspecto da asignatura vía Moodle.
*Metodoloxías docentes que se modifican: clases maxistraies teóricas vía telemática (Teams ou similar). Clases prácticas presenciais realizaranse vía telemática (Teams ou similar).
3. Mecanismos de atención personalizada ao alumnado: correo electrónico, Moodle e Teams.
4. Modificacións na evaluación: A evaluación realizarase co 100% da nota do traballo e a presentación.
*Observaciones de evaluación: no caso de non poderse facer o exame vía presencial ou telemática, valorarase soamente a parte práctica, sendo esta o 100% da nota final.
5. Modificacións da bibliografía ou webgrafía: ningunha. Os apuntes colgaranse no Moodle.
(*)The teaching guide is the document in which the URV publishes the information about all its courses. It is a public document and cannot be modified. Only in exceptional cases can it be revised by the competent agent or duly revised so that it is in line with current legislation.