O obxectivo principal desta materia é que o alumno observe a realidade empresarial do sector turístico, interpretea e poida extraer conclusións, tanto operativas coma estratéxicas. O contido da materia estrutúrase en catro partes. Na primeira parte analízanse os conceptos básicos acerca da empresa, o empresario e o ámbito empresarial. Na segunda parte abórdanse aspectos fundamentais sobre a dirección de empresas e a organización e na última se delimita a función financeira.
Contingency plan
1. Modificacións nos contidos
Non
2. Metodoloxías
*Metodoloxías docentes que se manteen
Estudo de casos, traballo tutelado e presentacións oráis
*Metodoloxías docentes que se modifican
Elimínase o exame.
3. Mecanismos de atención personalizada ao alumnado
Tutorías a través de Teams
4. Modificacións na avaliación
Si a situación vixente permite o desenvolvemento normal das aulas e actividades de forma presencial, o sistema de evaluación e as metodoloxías a empregar serán as descritas máis arriba (escenario 1: 20% estado de casos -con presentación del mismo- e participación na aula virtual, 20% traballo tuteado -con exposición- e 60% examen presencial tipo test). Estas actividades tenrán lugar na aula virtual -Teams- e se empleará este esquema de evaluación sempre que sexa posible celebrar o exame en modo presencial).
Plan de contingencia:
Si non fora posible polas circunstancias, celebrar o exame de modo presencial o sistema de evaluación pasaría a axustarse ao seguinte esquema (Escenario 2):
1. Estudo de casos e participación na aula: 25%
2. Presentación oral: 25%
3. Traballo tutelado: 50%.
Todas as actividades serán realizadas online (excepto o examen, que será presencial no escenario 1)
(*)The teaching guide is the document in which the URV publishes the information about all its courses. It is a public document and cannot be modified. Only in exceptional cases can it be revised by the competent agent or duly revised so that it is in line with current legislation.