Esta materia proporciona aos estudantes as competencias comunicativas en inglés que terán que empregar na industria turística dentro do entorno laboral. Inclúe coñecementos básicos de inglés empresarial, a saber: coñecemento e uso da terminoloxía básica de negocios; traballar en escenarios multiculturais; convocar e manter reunións; negociar; falar por teléfono; presentacións profesionais. O curso céntrase nas habilidades orais.
Plan de continxencia
1. Modificacións nos contidos
Non se modifican
2. Metodoloxías
*Metodoloxías docentes que se manteñen
Todas
*Metodoloxías docentes que se modifican
Las clases presenciales se sustituyen por sesiones de Teams que se grabarán.
2. Mecanismos de atención personalizada ao alumnado
Plataforma Moodle (foro); correo electrónico; llamadas y chats por Teams.
3. Modificacións na avaliación
4. No se modifican
*Observacións de avaliación:
5. Modificacións da bibliografía ou webgrafía
No se modifican
(*)A Guía docente é o documento onde se visualiza a proposta académica
da UDC. Este documento é público e non se pode modificar, salvo casos excepcionais baixo a revisión do
órgano competente dacordo coa normativa vixente que establece o proceso de elaboración de guías